• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Торги відмінено

120 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 602.00 UAH
Номер: 12787b32ef7b4c31af016dcdfa3d38de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-22-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.08.2019 17:30 - 17.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 22.08.2019 № 131 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-07-000011-с, ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, яка проводиться Комунальною установою «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника - переможця торгів ПП «КНЯЖНА» встановлено її невідповідність вимогам розділу ІІ Додатку 5 до ТД та пункту 5 Приміток Додатку 1 до ТД, внаслідок чого уповноваженою особою Замовника в порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону вказана тендерна пропозиція не була відхилена. Крім того, Замовником торгів порушено вимоги абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону в частині ненадання інформації та/або документів щодо усунення порушень, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, вимоги частини 2 статті 32 та абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону в частині не укладення та неоприлюднення договору у встановлений законодавством терміни.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовником самостійно відмінено торги.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Комунальної установи «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради від 06.07.2019 № 171; тендерна пропозиція учасника торгів Приватного підприємства «КНЯЖНА» (далі - ПП «КНЯЖНА») з ціновою пропозицією – 90 822,00 грн (з ПДВ); протокол рішення уповноваженої особи від 30.07.2019 № 190;. повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2019. За результатами моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 23 липня 2019 року, автоматичною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у ТД, проведено оцінку тендерних пропозицій учасників торгів, за результатами якої визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Після оцінки пропозицій Замовником розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам ТД з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Так, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «КНЯЖНА» уповноваженою особою Замовника Кириченко Н.А. складено протокол (рішення від 30.07.2019 № 190) щодо визнання найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції переможцем торгів. Проте, дослідженням тендерної пропозиції ПП «КНЯЖНА» встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника торгів. Так, по-перше, відповідно до розділу ІІ «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 5 до ТД (далі – розділ ІІ Додатку 5 до ТД) учаснику в складі своєї пропозиції потрібно надати пояснювальну записку із зазначенням фасування, терміну придатності, нормативної документації і умов зберігання продукції, що поставляється. Однак, Учасником торгів ПП «КНЯЖНА» в складі тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням фасування, терміну придатності, нормативної документації і умов зберігання продукції, що поставляється, не надано, що не відповідає вимогам розділу ІІ Додатку 5 до ТД. По-друге, відповідно до пункту 5 Приміток Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція» переможець торгів за результатами аукціону подає кінцеву тендерну пропозицію (сканкопію у форматі DOC, PDF або JPG) на фірмовому бланку за формою, наведеною у цьому додатку, у строк, що не перевищує 1 робочого дня на стадії розгляду пропозиції Учасника - «Кваліфікація переможця». Проте, переможець торгів ПП «КНЯЖНА» сканкопію кінцевої тендерної пропозиції на своєму фірмовому бланку (у форматі DOC, PDF або JPG) у строк, що не перевищує 1 робочого дня на стадії розгляду пропозиції Учасника, не надав, що не відповідає вимогам пункту 5 Приміток Додатку 1 до ТД. Отже, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, зокрема тендерну пропозицію учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації Замовника торгів, не відхилено. Під час моніторингу зазначеної закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області через електронну систему закупівель 12 серпня 2019 року опубліковано висновок про результати моніторингу. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Однак, станом на 19.08.2019 Замовником торгів не надано через електронну систему закупівель у передбачений законодавством термін відповідну інформацію та/або документи щодо усунення порушень, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Крім того, Замовником торгів в електронній системі закупівель 30 липня 2019 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПП «КНЯЖНА». Зазначимо, що відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, згідно з абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Враховуючи те, що повідомлення про намір укласти договір з учасником, який визнаний переможцем торгів, було оприлюднено в електронній системі закупівель 30 липня 2019 року, та станом на 22.08.2019 договір про закупівлю не оприлюднено (тобто через 23 дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір), Замовником порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону. З огляду на твердження абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, у разі укладення станом на 22.08.2019 договору про закупівлю із порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону, такий договір був би нікчемним. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 23.08.2019 14:44 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2019 14:44
Номер: 6227e882887c48e1b17315ec01dd4e14
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 09.08.2019 11:38 - 04.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 09.08.2019 № 117 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-07-000011-с, ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, яка проводиться Комунальною установою «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ПП «КНЯЖНА» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів, внаслідок чого на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону підлягає відхиленню.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Комунальної установи «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради від 06.07.2019 № 171; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника торгів Приватного підприємства «КНЯЖНА» (далі - ПП «КНЯЖНА») з ціновою пропозицією – 90 822,00 грн (з ПДВ); протокол рішення уповноваженої особи від 30.07.2019 № 190; повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2019. Дослідженням тендерної пропозиції ПП «КНЯЖНА» (далі – Учасник) встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів. По-перше, відповідно до розділу ІІ «Якісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 5 до ТД (далі – розділ ІІ Додатку 5 до ТД) учаснику в складі своєї пропозиції потрібно надати пояснювальну записку із зазначенням фасування, терміну придатності, нормативної документації і умов зберігання продукції, що поставляється. Однак, Учасником торгів ПП «КНЯЖНА» в складі тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням фасування, терміну придатності, нормативної документації і умов зберігання продукції, що поставляється, не надано, що не відповідає вимогам розділу ІІ Додатку 5 до ТД. По-друге, на підставі рішення уповноваженої особи КУ «Преславський психоневрологічний інтернат», яке оформлено протоколом від 30.07.2019 № 190, ПП «КНЯЖНА» визнана переможцем закупівлі ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби на 2019 рік та ухвалено рішення стосовно укладання з ним договору на зазначену закупівлю. Відповідно до пункту 5 Приміток Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція» переможець торгів за результатами аукціону подає кінцеву тендерну пропозицію (сканкопію у форматі DOC, PDF або JPG) на фірмовому бланку за формою, наведеною у цьому додатку, у строк, що не перевищує 1 робочого дня на стадії розгляду пропозиції Учасника - «Кваліфікація переможця». Проте, переможець торгів ПП «КНЯЖНА» сканкопію кінцевої тендерної пропозиції на своєму фірмовому бланку (у форматі DOC, PDF або JPG) у строк, що не перевищує 1 робочого дня на стадії розгляду пропозиції Учасника, не надав, що не відповідає вимогам пункту 5 Приміток Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам ТД. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «КНЯЖНА», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 12.08.2019 14:26 - 29.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2019 14:26