• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)

Завершена

3 600 056.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 800.00 UAH
Номер: 663265315f154fc89c6ba65c17814bad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-26-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 26.11.2019 17:53 - 18.12.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.11.2019 № 75 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.11.2019 № 75. Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-07-05-002495-c 05.07.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель " Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» (далі – ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.08.2019 № 2/19, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03.12.2019 та 16.12.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Замовник у Додатку № 9 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що тендерна документація оприлюднена Замовником 05.07.2019, а тендерна документація із внесеними змінами - 12.07.2019. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону. Однак, в порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону положення нової редакції тендерної документації не містять закреслених даних, а також не оприлюднено окремого документа з переліком змін, які вносилися Замовником до тендерної документації. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасника ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам визначеним тендерною документацією з наступних підстав. Згідно з п. 3.1 Розділу III тендерної документації учасник завантажує до електронної системи, зокрема, перелік та обсяг робіт (окремий файл) без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності). Учасником ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» надано довідку від 19.07.2019 № 26/19, в якій відсутній перелік та обсяги робіт, який вимагався Замовником. Відповідно до п. 3.2 Розділу III тендерної документації банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Учасник ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» надав скановану копію гарантії отриманої від АТ КБ «Приватбанк», що є Додатком №1 до Договору-заяви G0719/4890 від 16.07.2019 про надання гарантії, в якій вказано «УВАГА! Цей додаток НЕ Є ОРИГІНАЛОМ гарантії!». Крім того, зазначений документ включений до складу іншого файлу «відповідність.pdf», електронно-цифровий підпис відсутній. Згідно з п. 3.5 Розділу III тендерної документації для участі у тендерній процедурі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази (додаток № 4); 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та її підтвердження (додаток № 4); 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (додаток № 4). Для підтвердження кваліфікаційних даних учасником ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання закупівлі від 19.07.2019 № 32/19. При цьому, довідка не відповідає вимогам встановленим Додатком № 4 до тендерної документації, а саме: відсутня колонка «Загальний стаж роботи за фахом, років»; неконкретизована спеціальність працівників та відсутній їх розряд; відсутні скановані копії трудових книжок та кваліфікаційних дипломів, сертифікатів, посвідчень тощо. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ», всупереч вимогам у Додатку № 4 до тендерної документації, в складі пропозиції не надано скановані копії актів виконаних робіт (будівництва, або реконструкції, або капітального, поточного ремонту об’єктів благоустрою) до договорів зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі від 19.07.2019 № 33/19. Пунктом 3.6 розділу III тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником в додатку «Технічне завдання». Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість всіх видів робіт, зазначених у «Технічному завданні» включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт. Проте, учасником ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» даної інформації в складі тендерної пропозиції не завантажено. Учасником ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» не завантажено в складі тендерної пропозиції відповідних документів вказаних у Додатку № 8 до тендерної документації, а саме: розрахунок заробітної плати відповідно до «Порядку розрахунку заробітної плати, який враховуєтеся при визначенні вартості будівництва» (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 №281 у редакції від 27.07.2018 №196); розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів та/або орендованих з наданням копії договору оренди. Учасником ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» не завантажено в складі тендерної пропозиції відповідних документів вказаних у Додатку № 10 до тендерної документації, а саме: деталізований графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням всіх етапів робіт; довідку у довільній формі про обсяг робіт (у відсотковому відношенні до повного обсягу робіт, передбаченого предметом закупівлі, відповідно до оголошеної Замовником ціни), які учасник спроможний виконати власними і залученими силами та засобами за відсутності авансу. Також за результатами моніторингу встановлено, що у своїй тендерній пропозиції переможець торгів надав проект договору, скріплений підписом директора та печаткою, згідно якого «Підрядник» (ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ») починає виконання робіт після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт і закінчує їх 20.08.2020 згідно з календарним графіком виконання робіт на 2019-2020 роки (Додаток №2). Однак, тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-07-05-002495-c передбачений строк виконання робіт – 25.12.2020. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, на підставі пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. Крім того, встановлено, що за результатами торгів Підлозцівська сільська рада Млинівського району Рівненської області (Замовник), в особі сільського голови Костюкевича М.О. з переможцем торгів – ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» (Підрядник), в особі директора Колошви П.П., укладено договір від 13.08.2019 № 2/19 на суму 3238000,00 грн в т.ч. Єдиний податок (5 %) – 161900,00 грн. Відповідно до п. 3.1 договору від 13.08.2019 № 2/19 «Підрядник» починає виконання робіт після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт і закінчує їх 20.08.2020 згідно з календарним графіком виконання робіт на 2019-2020 роки (Додаток №2). Таким чином, виявлено розбіжність між вимогами тендерної документації та укладеним договором від 13.08.2019 № 2/19 в частині строку виконання робіт - 20.08.2020 замість 25.12.2020. Враховуючи вищевикладене, коригування істотних умов договору при його укладанні, а саме внесення до договору умов, що відрізняються від вимог, визначених тендерною документацією, суперечить частині другій статті 32 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне. До електронної системи 24.07.2019 Замовником завантажено протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2019 згідно якого прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» без підпису членів тендерного комітету або уповноваженої особи. Замовником до пояснень від 16.12.2019 долучений протокол засідання тендерного комітету від 23.07.2019 № 16 з підписами всіх членів комітету, присутніх на його засіданні, згідно якого визначено переможцем відкритих торгів ТОВ «ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» та прийнято рішення про намір укласти з ним договір. Договір про закупівлю укладено 13.08.2019, тобто на 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено норми частини другої статті 32 Закону. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним, в тому числі, у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень: 18.12.2019 10:54 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2019 10:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Держаудитслужби про виявленні порушення по проекту "Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів) (UA-2019-07-05-002495-c)", нами тендерним комітетом 23.12.2019 року прийнято рішення "Про звернення з відповідним листом до ТОВ "ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" про розірвання договору № 2/19 від 13.08.2019 року, для усунення порушення . Порушення буде усунено після розірвання договору. Звіт про виконання буде опубліковано протягом 3-х календарних днів після розірвання договору.
Дата публікації звіту: 23.12.2019 16:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: договір розірвано
Дата публікації: 05.03.2020 12:23

Запити/Пояснення