• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

1 142 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 4 617.00 UAH
Номер: e3e72f1b42f640878a979dc00ad231b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-01-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.11.2019 15:18 - 23.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.11.2019 № 313 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 01.11.2019 № 313 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2019-07-05-000507-a 05.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (за лотом № 2) установлено порушення вимог частини сьомої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного інституту раку (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.07.2019 № 78, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Онкомедіка» (далі – ТОВ «Онкомедіка»), державного підприємства «Укрмеддіяльність» Міністерства охорони здоров’я України та товариства з обмеженою відповідальністю «Медтехника - Кривий Ріг» (далі – ТОВ «Медтехника - Кривий Ріг»), протоколи засідання тендерного комітету від 24.07.2019 № 90/2, від 27.08.2019 № 110/3 та від 28.08.2019 № 111/3, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 10556-р/пк-пз від 02.08.2019 та № 13754-р/пк-пз від 26.09.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 19.09.2019 № 276. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Також установлено, що Орган оскарження 01.10.2019 опублікував рішення № 13754-р/пк-пз від 26.09.2019, яким зобов’язав Замовника відмінити процедуру закупівлі медичних матеріалів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2019-07-05-000507-a, за лотами №№ 1, 2. Водночас на порушення вимоги частини сьомої статті 18 Закону Замовник уклав договір про закупівлю від 19.09.2019 № 276, за лотом № 2, з ТОВ «Медтехника - Кривий Ріг» в період оскарження процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання в період оскарження процедури закупівлі до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень: 12.11.2019 18:34 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2019 18:34