• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з ручного прибирання місць загального користування та зелених зон)

Джерело фінансування закупівлі: районний в місті бюджет

Завершена

195 000.00 UAH без ПДВ
Номер: fdb284ddadb04f8db424ef3aabb4b902
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.09.2019 13:04 - 03.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.09.2019 № 163 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 09.09.2019 № 163 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2019-07-05-000166-с 05.07.2019 Виконавчий комітет Довгінцевської районної у м.Кривому Розі ради (05520744) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, 6361lv@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення норм планування закупівель. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2019 року. Предметом моніторингу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору, виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на липень 2019 року, звіт про укладений договір, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір від 05.07.2019 № 95, пояснення замовника, надані через електронну систему закупівель 18.09.2019 року, форми документів, затверджених Уповноваженим органом. Згідно з вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на 2019 рік за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць заплановано проведення процедури закупівлі «Відкриті торги» очікуваною вартістю 850 500,00 грн на серпень 2019 року ( номер плану UA-P-2019-08-01-000690-c), яка оголошена 21.08.2019 (ID: UA-2019-08-21-002537-c). На грудень 2018 року з урахуванням змін заплановано проведення процедури закупівлі «Відкриті торги» очікуваною вартістю 1 482 953,00 грн (номер плану UA-P-2018-12-21-000424-c), за результатами якого проведено процедуру закупівлі «Відкриті торги» очікуваною вартістю 1 071 802,60 грн ID: UA-2018-12-21-001436-c. Відповідно до пояснень Замовника та відповідно до інформації, яка оприлюднена Замовником у плані закупівлі UA-P-2018-12-21-000424-c із змінами, закупівля очікуваною вартістю 195 000,00 грн запланована відповідно до вказаного плану закупівлі. З урахуванням зазначеного закупівля мала бути проведена шляхом застосування процедури «Відкриті торги». Водночас, Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. Таким чином, замовником укладено договір від 05.07.2019 № 95 та оприлюднено звіт про укладений договір без внесення змін до річного плану або додатку до річного плану на 2019 рік, що є порушенням норм планування. Слід зауважити, що після проведення процедури закупівлі, внесення змін/коригування до річного плану/додатку до річного плану законодавством не передбачено. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), звіт про укладений договір не містить інформації про вид предмета закупівлі (п.8-1 Форми) та про джерело фінансування закупівлі (п. 16-1 Форми).
Період усунення порушень: 20.09.2019 14:44 - 05.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2019 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку. 1. Щодо встановлення порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, повідомляємо наступне. ЗВІТ про укладений договір UA-2019-07-05-000166-с МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ про «вид предмета закупівлі» та про «Джерело фінансування закупівлі» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-05-000166-c). Скан-копія звіту додається. Враховуючи те, що станом на 05.07.2019 та по теперішній час в системі Prozorro в формах документів, затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, технічно не реалізоване поле «Джерело фінансування закупівлі» (п.16-1 Форми), замовник відобразив інформацію про «Джерело фінансування закупівлі» у полі «Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг». 2. Щодо встановлення інших порушень законодавства у сфері закупівель (порушення норм планування), повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №92VІІІ (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох закупівель за однаковим предметом закупівлі протягом року, запланованим у річному плані/додатку до річного плану та заборони внесення змін/коригування до річного плану/додатку до річного плану після проведення процедури закупівлі. В консультації Уповноваженого органу з питань закупівель, функції якого визначені п. 13, ч. 1, ст. 8 Закону зазначено, що замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом, при цьому варто зазначити, що в першому випадку система не зберігає інформацію про раніше відображену в систему закупівлю (водночас замовник може зазначати в полі «Примітки» про те, що до зазначеної закупівлі вносились зміни). Оскільки форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, порядок, періодичність, черговість та характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені, зміни до річного плану UA-P-2018-12-21-000424-c внесені шляхом редагування із зазначенням в полі «Примітки» про те, що до зазначеної закупівлі вносились зміни. Таким чином, закупівлю UA-2019-07-05-000166-c проведено із внесенням змін до річного плану закупівель, додатку до річного плану. Зміни, що вносились до річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель, ніяким чином не вплинули на результат проведення закупівлі та не привели до порушення основних принципів здійснення закупівель передбачених ст. 3 Закону та не мають негативного впливу для бюджету. Виходячи з вищевикладеного зазначаємо, що виконком Довгинцівської районної в місті ради при здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг керується та дотримується Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ та роз’ясненнями до нього
Дата публікації звіту: 24.09.2019 13:22

Запити/Пояснення