-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Гімназії № 179 м. Києва, по проспекту Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва
Капітальний ремонт харчоблоку Гімназії № 179 м. Києва, по проспекту Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва згідно додатків № 1, 2, 3, 4, 5 документації закупівлі
Завершена
2 704 276.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 521.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 521.38 UAH
Номер:
832b4795cf8c454488f10024ba2b1fa5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2019 00:00
Період моніторингу:
21.08.2019 14:35 - 14.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2019 №158
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-07-04-001023-a 04.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, при оприлюдненні інформації про закупівлю, під час розкриття тендерних пропозицій, їх розгляді та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання норм п. п. 7, 13 ч. 2 ст. 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2019 року.Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 18.06.2019 б/н), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «С.В.С. ГРУП» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2019, договір від 13.08.2019 № 121 (далі - договір № 121), додаткові угоди від 13.08.2019 №№ 1,2 та від 03.09.2019 № 3. Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, ТД повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.Крім того, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
11.09.2019 16:48 - 26.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2019 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
b2ad08960a70438a9d66e7e16051b4dc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2019 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю робіт з капітального ремонту харчоблоку гімназії № 179 по проспекту Голосіївському, 120-В у Голосіївському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-04-001023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:У відповідності до якої тендерної документації учасниками процедури закупівлі надавалися тендерні пропозиції та чим Замовник керувався перевіряючи вказані документи, оскільки тендерна документація та Додаток № 1 до неї мають бути оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу ?Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
1d29b2a9fe7141cfbabde1827411134f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.09.2019 13:57
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю робіт з капітального ремонту харчоблоку гімназії № 179 по проспекту Голосіївському, 120-В у Голосіївському районі м. Києва надаємо пояснення.
Усі документі були завантажені до ситеми та експортовані 04.07.2019 року.
Тендерна документація та протокол про затвердження з додатками у доданих файлах.