- 
                    Відкриті торги
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
Продукція для чищення (Миючі засоби та засоби для чищення)
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 181 653.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 5 908.27 UAH
        мін. крок: 0.5% або 5 908.27 UAH
                    Номер:
                    a27946ff10f8415dbe9a69d276933a28
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2020-07-21-000023
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    21.07.2020 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    21.07.2020 16:25 - 12.08.2020 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ 
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.07.2020 №39
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 14 липня 2020 року №003100-18/2288-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник	   Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 
від 21.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-07-03-000645-с 03.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу №490.
 	За результатами аналізу питання стосовно своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних  пропозицій своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо  усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних  пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної 
пропозиції переможця. 
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «НК Сервис», ТОВ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій», протокол розгляду тендерних пропозицій  від 02 серпня 2019 року №28, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 21 серпня 2019 року №32 та пояснення від 27 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ №490) в частині незазначення інформації щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)» у річному плані закупівлі, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-07-03-003366-b.
Крім того, встановлено, що замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які розміщені в електронній системі закупівель 04 липня та 05 липня 2019 року, оприлюднив роз’яснення на звернення 12 липня 2019 року, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині ненадання таких роз’яснень протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення.
Поряд з цим, згідно абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проведеним моніторингом встановлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій», з яким 21 серпня 2019 року укладено договір про закупівлю №32 (далі – Договір №32) на суму 1180573,68 грн. Відповідно до умов укладеного Договору №32 дія договору припиняється при настанні однієї з умов:  закінчення терміну дії договору – 31 грудня 2019 року; за згодою сторін;  з інших підстав, передбачених чинним законодавством України (пункт 10.2 Договору №32).
Відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації  щодо досліджуваної процедури закупівлі зміни до Договору №32 не вносилися,  строк дії Договору №32  не продовжувався (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору  щодо продовження строку дії договору не оприлюднено).
За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 27 вересня 2019 року на підставі накладної від 20 вересня 2019 року №1, здійснено розрахунки із ТОВ ««Міжнародна інноваційна компанія нових технологій»» в повному обсязі у відповідності до умов Договору №32.  
Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, поставки товару за Договором №32 та його оплати в повному обсязі станом на 31 грудня 2019 року та завершення строку дії вказаного договору, замовником звіт про виконання договору у встановлений Законом строк (протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору) не оприлюднено.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    10.08.2020 11:52 - 26.08.2020 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    10.08.2020 11:52
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2019-07-03-000645-c, повідомляємо наступне. 
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року  «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. 
	Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом.
У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві.
Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. 
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області .
Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не  законними. 
Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    14.08.2020 21:39
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    12da353b00cc4b88a8ccd5adc5107037
                
                                                                        
                    Назва:
                    запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.07.2020 16:14
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    29.07.2020 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі миючих засобів та засобів для чищення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-03-000645-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-07-03-003366-b, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)»? 
2. Яким чином замовником виконано вимоги частини першої статті 23 Закону про надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня їх оприлюднення?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 21 серпня 2019 року №32?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    e7fbe7e61b6a40cca4f023ff2b65f68d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    28.07.2020 17:39
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На час проведення даної процедури закупівлі, уповноваженою особою Департаменту була особа, яка на даний час звільнена і зв'язок з нею відсутній. З приводу цього надати пояснення на дане питання немає можливості
                
                        