• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Саморятівник ізолюючий типу ШСС-1П або еквівалент

Торги відмінено

9 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 500.00 UAH
Номер: cdd39612f0aa429bbde7aae1803c2df6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-06-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 06.09.2019 16:47 - 28.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.09.2019 № 151 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеній у Додатку до цього наказу. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.09.2019 № 151 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-03-001825-а, 03.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 97) 078-36-70, cukerino@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства при розгляді тендерних пропозицій, укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог вимог статті 27 Закону. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, тендерна документація з додатками, затверджена рішенням тендерного комітету від 02.07.2019 протокол № 313, форма протоколу розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАХИСТПРОМ ТРЕЙД», тендерна пропозиція ТОВ «СТЕНСІС КЕПІТАЛ». Відповідно до інформації в системі «ProZorro», оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 03 липня 2019 року за номером ID: UA-2019-07-03-001825-a, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 06.08.2019. Відповідно до частини 2 статті 27 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на торги тендерні пропозиції подали два учасники ТОВ «ЗАХИСТПРОМ ТРЕЙД» та ТОВ «СТЕНСІС КЕПІТАЛ». Однак, в тендерних пропозиціях учасників - ТОВ «ЗАХИСТПРОМ ТРЕЙД» та ТОВ «СТЕНСІС КЕПІТАЛ» завантажено файли, що містять проекти договору, у яких до перегляду доступна інформація стосовно запропонованої ціни на товар. Враховуючи вище наведене, розкриття тендерних пропозицій обох учасників в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція двох учасників не відповідає вимогам статті 27 Закону та повинна бути відхилена на стадії розгляду тендерних пропозицій. Аналізом втановлено, що на порушення вимог статті 27 Закону, Замовником тендерні пропозиції ТОВ «ЗАХИСТПРОМ ТРЕЙД» та ТОВ «СТЕНСІС КЕПІТАЛ» допущено до аукціону. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 09.09.2019 09:47 - 24.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2019 09:47