• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт і реставрація ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасаду), в с.Хміль, Рокитнівського району, Рівненської області

Завершена

834 936.00 UAH з ПДВ
Номер: 2a62884704fd4eea9bb028c5e3e77f94
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 10.07.2019 15:50 - 01.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.07.2019 № 32 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.07.2019 № 32. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2019-07-02-002444-b 02.07.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону. " Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 11.07.2019 підписано додаткову угоду про розірвання договору від 02.07.2019 № 260.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) відділу освіти Рокитнівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, договір від 02.07.2019 № 260, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 02.07.2019, звіт про укладений договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.07.2019. За результатом моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений звіт про укладений договір щодо закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасаду), в с.Хміль, Рокитнівського району, Рівненської області, очікуваною вартістю 834936,00 грн, при цьому на веб-порталі Уповноваженого органу відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону. Крім того, встановлено, що в порушення вимог пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 №449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі звіту про укладені договори не відображено інформацію передбачену пунктом «16-1. Джерело фінансування закупівлі». Згідно пояснень Замовника, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, 11.07.2019 року підписано додаткову угоду про розірвання договору від 02.07.2019 № 260.
Період усунення порушень: 01.08.2019 10:34 - 16.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2019 10:34

Запити/Пояснення