-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт і реставрація ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасаду), в с.Хміль, Рокитнівського району, Рівненської області
Завершена
834 936.00
UAH з ПДВ
Номер:
2a62884704fd4eea9bb028c5e3e77f94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2019 00:00
Період моніторингу:
10.07.2019 15:50 - 01.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.07.2019 № 32
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.07.2019 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-07-02-002444-b 02.07.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону. "
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 11.07.2019 підписано додаткову угоду про розірвання договору від 02.07.2019 № 260.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) відділу освіти Рокитнівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, договір від 02.07.2019 № 260, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 02.07.2019, звіт про укладений договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.07.2019.
За результатом моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений звіт про укладений договір щодо закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасаду), в с.Хміль, Рокитнівського району, Рівненської області, очікуваною вартістю 834936,00 грн, при цьому на веб-порталі Уповноваженого органу відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.
Крім того, встановлено, що в порушення вимог пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 №449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі звіту про укладені договори не відображено інформацію передбачену пунктом «16-1. Джерело фінансування закупівлі».
Згідно пояснень Замовника, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, 11.07.2019 року підписано додаткову угоду про розірвання договору від 02.07.2019 № 260.
Період усунення порушень:
01.08.2019 10:34 - 16.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2019 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
452c75534ba747018da9ceaba2839160
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.07.2019 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт і реставрація ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасаду), в с.Хміль, Рокитнівського району, Рівненської області», ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-07-02-002444-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Чи відображена в річному плані закупівель (додатку) на 2019 рік закупівля по вищезазначеному предмету?
2. Чи оприлюднена вказана інформація про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу?
Вкажіть ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану (додатку) чи змінам до нього, в якому передбачена зазначена закупівля.
3. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 у формі звіт про укладені договори не відображено інформацію передбачену пунктом «16-1. Джерело фінансування закупівлі». Поясніть чому даний пункт не відображені в формі звіт про укладені договори?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
44e910e3b12d4f9687006fd6e417fbf8
Назва:
Пояснення щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата опублікування:
15.07.2019 11:43
Опис:
У зв'язку з неможливістю усунути допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 11.07.2019 року сторонами підписано додаткову угоду про розірвання договору №260 від 02.07.2019 року.
Номер:
2bca51fbcd89476eb9daa86540141e48
Назва:
Пояснення щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата опублікування:
12.07.2019 16:04
Опис:
У зв'язку з неможливістю усунути допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 11.07.2019 року сторонами підписано додаткову угоду про розірвання договору №260 від 02.07.2019 року.
Номер:
8bffc27de88641008ad5925fa8c873e3
Назва:
Пояснення щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата опублікування:
15.07.2019 11:39
Опис:
У зв'язку з неможливістю усунути допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 11.07.2019 року сторонами підписано додаткову угоду про розірвання договору №260 від 02.07.2019 року.