-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (дах) Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 за адресою вул.Святошинська,44 в м.Вишневе Києво- Святошинського району Київської області
Капітальний ремонт будівлі (дах) Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 за адресою вул.Святошинська,44 в м.Вишневе Києво- Святошинського району Київської області
Торги відмінено
9 543 088.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 543.09 UAH
мін. крок: 0.1% або 9 543.09 UAH
Номер:
82dea4a95c464188a0564c349dd3a301
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-13-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2019 00:00
Період моніторингу:
13.08.2019 16:13 - 06.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.08.2019 № 236
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2019-07-02-000268-a 02.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 20.08.2019 відмінив зазначену закупівлю відповідно до абзацу першого частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету Замовника
від 03.07.2019 № 2, протокол засідання тендерного комітету від 20.08.2019 № 4.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня
2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Крім того установлено, що автоматичну оцінку тендерних пропозицій здійснено електронною системою закупівель 18.07.2019, при цьому Замовник у визначені Законом строки не розглянув тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушив вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 20.08.2019 Замовник відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.08.2019 № 4 прийняв рішення про відміну зазначеної процедури закупівлі на підставі абзацу першого частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2019 21:20 - 16.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2019 21:20
Запити/Пояснення
Номер:
b9369b83a75b4ff0b99bce9344c8a1e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2019 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі (дах) Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 за адресою: вул. Святошинська, 44 в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 - «Капітальний ремонт і реставрація»), проведеної відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області (далі - Замовник), очікуваною вартістю 9 543 088,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-02-000268-а), та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Згідно з частиною четвертою статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель станом на 13.08.2019 (початок моніторингу), відсутня інформація про рішення Замовника щодо результатів розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ».
З огляду на викладене, просимо надати пояснення, з яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету про результати розгляду зазначеної тендерної пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.