-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільний автобус
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
Номер:
539c272e279945418b94d5e3b945da50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-26-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2019 00:00
Період моніторингу:
26.09.2019 14:44 - 22.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2019 № 86
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.09.2019 № 86
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-07-02-000794-b, 02.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 2 та 13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-07-02-000794-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 02.07.2019 № 78; перелік змін до тендерної документації; протоколи засідання тендерного комітету від 12.08.2019 № 100, від 12.08.2019 № 101; тендерні пропозиції ТОВ «КРАФТ-АВТО» та ТОВ «АВТОГРАД-2007»; договір від 18.09.2019 № 3412; додаткова угода від 18.09.2019 № 1 до договору від 18.09.2019 № 3412; звіт про результати проведення процедури; пояснення від 01.10.2019, отримане від відділу освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На порушення вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до протокольного рішення тендерного комітету від 12.08.2019 № 101 переможцем визнано ТОВ «АВТОГРАД-2007» з остаточною ціновою пропозицією 1 845 000,00 грн та 18.09.2019 укладено договір з останнім.
На порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін, тоді як в електронній системі закупівель розміщена додаткова угода від 18.09.2019 № 1 до договору від 18.09.2019 № 3412.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.10.2019 12:24 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2019 12:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Управління Північного офісу держаудитслужби в Черкаській області), щодо порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій та порушення вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» на веб - порталі Уповноваженого органу не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін повідомляємо: на даний час закупівля «Шкільний автобус (ДК 021:2015: 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»)» знаходиться в статусі «завершено», тому усунути виявлені порушення не можливо, так як для внесення змін до тендерної документації та повторне оприлюднення додаткової угоди потребує розірвання договору. Автобус вже отриманий, оплату за поставлений товар здійснено в повному обсязі. В подальшому зобов’язуємось дотримуватися всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» особливо в частині складання тендерної документації та оприлюдненні інформації про закупівлі та не здійснювати подібних порушень.
Дата публікації звіту:
18.10.2019 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
78f5592d3e334efdb9d38782ea5915a0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2019 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-02-000794-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
- з яких підстав на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін, тоді як в електронній системі закупівель розміщена додаткова угода від 18.09.2019 № 1 до договору від 18.09.2019 № 3412?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e8595f312b224f47ad4142b87c727098
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.10.2019 12:02
Опис:
ВІДПОВІДЬ:
1. З яких підстав тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій? – В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу згідно з ч. 2 ст. 21 Закону та п. 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» наведені всі суттєві умови закупівлі, крім того, зазначено інформацію, що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій, щодо проведення відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», у тендерній документації (п. 1 р. 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції»: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається в електронній системі».)
2. З яких підстав тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним? -
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові засади здійснення закупівель товарів, метою Закону є забезпечення прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. В тендерній документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» замовник керувався виключно Законом України “Про публічні закупівлі”, а саме: «Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.»
3. З яких підстав на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін, тоді як в електронній системі закупівель розміщена додаткова угода від 18.09.2019 № 1 до договору від 18.09.2019 № 3412.? –
При укладанні договору сторони зобов'язані узгодити його істотні умови, однією з яких є термін поставки товару (умови поставки) відповідно ч. 3 ст. 180 ГКУ. У зв’язку з об’єктивними обставинами (період оскарження в АМКУ з 22.08.2019 року по 12.09. 2019 року), що спричинили продовження терміну поставки сторони внесли зміни до договору під час його підписання. Ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає обов’язок замовника оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору після його підписання - протягом трьох днів з дня внесення змін, а електронна система закупівель при публікації змін до договорів передбачає можливість вибору лише обмеженого ряду підстав на внесення таких змін, що є тотожними переліку підстав для внесення змін перелічених у ч. 4 ст. 36 Закону і не містить пункту внесення змін до договору під час його підписання сторонами.
Номер:
3467cda8b8824d02a0cc4fbc881fc57f
Назва:
Відповідь на запит по закупівлі «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»
Дата опублікування:
01.10.2019 12:09
Опис:
1. З яких підстав тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій? – В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу згідно з ч. 2 ст. 21 Закону та п. 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» наведені всі суттєві умови закупівлі, крім того, зазначено інформацію, що стосується кінцевого строку подання тендерних пропозицій, щодо проведення відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», у тендерній документації (п. 1 р. 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції»: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається в електронній системі».)
2. З яких підстав тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним? -
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові засади здійснення закупівель товарів, метою Закону є забезпечення прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. В тендерній документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» замовник керувався виключно Законом України “Про публічні закупівлі”, а саме: «Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.»
3. З яких підстав на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін, тоді як в електронній системі закупівель розміщена додаткова угода від 18.09.2019 № 1 до договору від 18.09.2019 № 3412.? –
При укладанні договору сторони зобов'язані узгодити його істотні умови, однією з яких є термін поставки товару (умови поставки) відповідно ч. 3 ст. 180 ГКУ. У зв’язку з об’єктивними обставинами (період оскарження в АМКУ з 22.08.2019 року по 12.09. 2019 року), що спричинили продовження терміну поставки сторони внесли зміни до договору під час його підписання. Ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає обов’язок замовника оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору після його підписання - протягом трьох днів з дня внесення змін, а електронна система закупівель при публікації змін до договорів передбачає можливість вибору лише обмеженого ряду підстав на внесення таких змін, що є тотожними переліку підстав для внесення змін перелічених у ч. 4 ст. 36 Закону і не містить пункту внесення змін до договору під час його підписання сторонами.