-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів Нової української школи
Комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів Нової української школи
Завершена
401 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 401.93 UAH
мін. крок: 0.1% або 401.93 UAH
Номер:
380365d9a5224be6a724a6456d4b4c89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.02.2020 00:00
Період моніторингу:
04.02.2020 16:21 - 26.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2020 № 7
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-02-000003-c 02.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів.
Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір; договір від 14.08.2019 № 488.
За результатами моніторингу встановлено, що в формі повідомлення про намір укласти договір Відділом освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Замовник) не зазначено джерело фінансування закупівлі, що є порушенням вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490).
Крім того встановлено, що Замовником укладений договір з ТОВ «Лідер Че» від 14.08.2019 № 488 (далі - Договір), відповідно до пункту 10.1 якого цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Вартість Договору складає 393 168,00 гривень. За даними офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) станом на 29.10.2019 року оплата за Договором проведена в сумі 393 168,00 гривень, що свідчить про повне виконання зобов’язань за вказаним договором.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено звіт про виконання договору 24.01.2020 року, чим порушено вимоги абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, а саме не оприлюднено звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Період усунення порушень:
05.02.2020 15:27 - 20.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2020 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідно до абзацу першого п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 Наказу № 490, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Відповідно до п.1 Наказу №490: - річний план до закупівлі UA-2019-07-02-000003-c опублікований і вся затверджена інформація наявна; - оголошення про проведення закупівлі UA-2019-07-02-000003-c опубліковано відповідно до наказу. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Додатково було розміщено усю інформацію, а також опубліковано тендерну документацію - форма повідомлення про намір укласти договір наявна - форму реєстру отриманих тендерних пропозицій - форму протоколу розкриття тендерних пропозицій; - форму протоколу розгляду тендерних пропозицій; - форму звіту про результати проведення процедури закупівлі.
стосовно оприлюднення звіту про виконання договору - законом передбачено наявність порушення при не оприлюдненні достовірної і повної інформації. Всі данні, відповідно до законодавства, оприлюдненні і відповідають дійсності
Дата публікації звіту:
06.02.2020 22:35
Номер:
b75331558b0740f382bbe8a6e26a7bb2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-12-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2019 00:00
Період моніторингу:
12.09.2019 15:05 - 04.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2019 № 47
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.09.2019 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-02-000003-с 02.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.07.2019 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Клаудгруп» та ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ», протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2019 № 82 та від 29.07.2019 № 85, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.08.2019 року № 488 (далі – Договір № 488).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, а саме: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасником надано позитивний відгук (від 15.07.2019 року вих. №1) від ТОВ «Клініка Санте», в якому відсутня інформація про реквізити договору (номер та дата), чим порушено вимоги Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно Додатку 3 до тендерної документації відповідність запропонованого до поставки Обладнання технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання сканованої копії порівняльної таблиці відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
Так, учасником ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» надано порівняльну таблицю (лист від 17.07.2019 року вих. №2) з характеристиками предмета закупівлі, в якій зазначена країна-виробник лише на багатофункціональний пристрій, проте відсутня інформація про виробника на інший товар який пропонується, що є порушення вимог Додатку 3 до тендерної документації.
Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ», яка не відповідала вимогам тендерної документації, та за результатами розгляду ( протокол засідання від 29.07.2019 № 85) тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір № 488.
Крім того за результатами моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору № 488 відрізняються від змісту проекту договору наданого ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» в складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, в частині невідповідності пунктів 1.1 Розділу I та пункту 5.1 Розділу V з проектом договору, а також відсутності пункту 11.7 Розділу XI в укладеному Договорі № 488, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Відповідно до статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Період усунення порушень:
01.10.2019 10:43 - 18.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2019 10:43
Запити/Пояснення
Номер:
4864aa6026294812abe8b19164e18a80
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
04.10.2019 21:13
Опис:
відповідно до абзацу першого п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 Наказу № 490, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Відповідно до п.1 Наказу №490:
- річний план до закупівлі UA-2019-07-02-000003-c опублікований і вся затверджена інформація наявна;
- оголошення про проведення закупівлі UA-2019-07-02-000003-c опубліковано відповідно до наказу. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Додатково було розміщено усю інформацію, а також опубліковано тендерну документацію
- форма повідомлення про намір укласти договір наявна
- форму реєстру отриманих тендерних пропозицій
- форму протоколу розкриття тендерних пропозицій;
- форму протоколу розгляду тендерних пропозицій;
- форму звіту про результати проведення процедури закупівлі.
Стосовно зауваження щодо номеру договору, зазначаємо, що договір не має реєстраційного номеру. В такому випадку його реквізитами виступає предмет закупівлі, що зазначено у листі. Відповідно до тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником
Стосовно відсутності, по окремому обладнанню позначення країна-походження, повідомляємо, що тендерна пропозиція не містить вимог вказування країни-виробника, а тільки виробника і модель. Порівняльна таблиця учасника містить усі необхідні реквізити, стосовно запропонованого обладнання