• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт будівлі КЗ Василівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Василівка Полтавського району, Полтавської області по вул.Шкільній,2. Будівля майстерні

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів

Завершена

4 236 382.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 181.91 UAH
Номер: 4d7a07a50f6148e4b37d5b14418dd014
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 09.07.2019 10:06 - 31.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.07.2019 № 32 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.07.2019 № 32 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2019-07-01-001885-b 01.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 99) 183-58-60, natalya2904@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення норм частини другої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Коломацької сільської ради (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.07.2019 № 20 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне. Замовником в тендерній документації (підпункт 2.2 таблиці 1 додатку 1) для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам згідно статті 16 Закону серед іншого передбачено у разі залучення субпідрядної організації подання учасниками довідки, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи, інформація про умови працевлаштування), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору субпідрядною організацією. Кваліфікаційні критерії, які встановлює замовник до учасників передбачені частиною другою статті 16 Закону. Водночас, стаття 16 Закону не містить норми щодо субпідрядної організації. Необхідно зазначити, що тендерна документація серед іншого повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Отже, зміст тендерної документації замовника не відповідає нормам частини другої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Окремо слід вказати, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 11.07.2019 17:35 - 26.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2019 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-07-09-000009, відносно процедури закупівлі за предметом «капітальний ремонт будівлі КЗ Василівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Василівка Полтавського району, Полтавської області по вул.Шкільній,2. Будівля майстерні» шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2019-07-01-001885-b, яка розпочата відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області повідомляємо наступне: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – Замовник) 01 липня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-07-01-001885-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-01-001885-b) щодо закупівлі за предметом «капітальний ремонт будівлі КЗ Василівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Василівка Полтавського району, Полтавської області по вул.Шкільній,2. Будівля майстерні» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)( згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922). Згідно до умов визначених у п.2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію та документи, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами процедури закупівлі. В тому числі вимагається надання довідки у довільній формі на фірмовому бланку учасника, за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства*, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи, інформація про умови працевлаштування), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору субпідрядною організацію(ями). Дана довідка надається у разі залучення учасником субпідрядної(их) організації(й). Частинами 1 та 2 статті 16 Закону №922 встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і повинен установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. При цьому Законом №922 не встановлено обмежень або умов щодо вимог, які можуть бути встановлені у тендерній документації, якими вимагається надання підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, які можуть підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, які повинен підтвердити учасник та/або його субпідрядна(і) організація(ї). Оскільки до виконання робіт можуть залучатись інші юридичні суб’єкти господарювання, яких учасник, з яким в подальшому може бути укладено договір про закупівлю, залучати до надання послуг (виконання робіт) в якості субпідрядників, замовник має необхідність, при проведенні кваліфікації учасників, пересвідчитись у наявності достатньої кваліфікації усіх працівників, яких учасник планує залучати до комплексного виконання робіт, у тому числі працівників субпідрядної(их) організації(й). Дана умова замовником передбачена з урахуванням дотримання принципу добросовісного та відповідального виконання робіт, із дотриманням основних принципів здійснення закупівлі - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Проектом договору, викладеним у додатку 4 тендерної документації, передбачено умови залучення субпідрядних організацій до виконання договору здійснювати виключно з дозволу Замовника. При цьому визначено, що субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні мати ліцензію чи/або дозвіл (у разі їх необхідності відповідно до вимог діючого законодавства України) на виконання робіт та досвід виконання робіт до яких їх планується залучати. При цьому всю відповідальність та оплату за роботу субпідрядних організацій несе Генпідрядник. Частиною 3 статті 22 Закону №922 встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно до визначеного предмету закупівлі та керуючись принципами здійснення закупівель, замовник не має права обмежувати потенційних учасників в можливості здійснювати виконання робіт із залученням сторонніх підприємств, які мають відповідні ліцензії та/або дозволи та/або працівників відповідної кваліфікації, які, в свою чергу, мають відповідні трудові відносини із такими підприємствами. Учасники, які не мають відповідної ліцензії та/або дозволу(ів) та/або працівників відповідної кваліфікації, мають право залучати інші організації із відповідних кваліфікованим персоналом (мається на увазі – субпідрядні) або спеціалістів, які повинні мати відповідні знання, досвід та кваліфікацію. В цьому контексті, спеціалісти, які залучаються до певного виду робіт, вважаються працівниками, які залучаються учасником до виконання певного сектору робіт, що є предметом закупівель за даною процедурою закупівлі. Працівники, яких учасник-переможець (підрядник) має намір залучити з своєї сторони до виконання робіт, що є предметом закупівлі, повинні мати відповідні знання, досвід та кваліфікацію, що повинно підтверджуватись учасником із дотриманням встановлених вимог тендерної документації відносно усіх працівників учасника, які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Статтею 16 Закону №922 не встановлено умов та/або обмежень, що стосуються підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасників в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази в учасника або субпідрядної організації, або наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядної організації, або наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з боку учасника або субпідрядної організації. До того, у висновку про результати моніторингу зазначено, що кваліфікаційні критерії, які встановлює замовник до учасників, передбачені частиною другою статті 16 Закону. Дане свідчить про те, що дане зауваження, описане у висновку, спростовується. У зв’язку з вище викладеним та з урахуванням вимог чинного законодавства України, замовнику не заборонено вимагати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікації усіх працівників, яких учасник планує залучити до виконання умов договору, що може бути укладений за результатом закупівлі. Тому умови, які викладені у тендерній документації щодо надання інформації, яка вимагається для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору субпідрядною організацію(ями) є обґрунтованими. При цьому, керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації, щодо зауважень, що викладені у висновку за результатом моніторингу закупівлі. Зміни до тендерної документації замовником оприлюдненні у відповідності до вимог частини 2 статті 23 Закону №922.
Дата публікації звіту: 15.07.2019 17:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 19.07.2019 16:37

Запити/Пояснення