- 
                    Відкриті торги
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
Капітальний ремонт фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва
Капітальний ремонт фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва згідно додатків № 1, 2, 3, 4, 5 документації закупівлі
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                2 050 806.80
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 10 254.03 UAH
        мін. крок: 0.5% або 10 254.03 UAH
                    Номер:
                    98879a5468d743109b939936bb8f95ab
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2019-08-20-000011
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    19.08.2019 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    20.08.2019 18:28 - 13.09.2019 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2019		№	240
			
Київ
Про початок 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ: 
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови						Олександр  ШКУРОПАТ            
Додаток 
до наказу Державної аудиторської служби України
                                                                                                                  19.08.2019 № 240
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі	унікальний номер 	дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	
8	UA-2019-07-01-001056-a 	01.07.2019	 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель	                           Сергій ЧЕРНЕГА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення Замовником вимог частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу:   06 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.06.2019 № 13/06, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАСКАД-СД» (далі – ТОВ «КАСКАД-СД»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.07.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 20.08.2019 № 132, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 02.09.2019 
№ 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 04.09.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що станом на 20.08.2019 (початок проведення моніторингу) у річному плані закупівель Замовника на 2019 рік (додатку), оприлюднених в електронній системі закупівель відсутня інформація про закупівлю робіт із капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва очікуваною вартістю 
2 050 806,80 гривень.
Отже, Замовник провів зазначену закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2019 рік (додатку), чим порушив вимоги статті 4 Закону.
Крім того установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за 
№ 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі, вид предмету закупівлі та про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). 
За результатами торгів Замовник визначив переможцем 
ТОВ «КАСКАД-СД» та оприлюднив 19.07.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
При цьому Замовник уклав з переможцем торгів ТОВ «КАСКАД-СД» договір 20.08.2019, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону, в частині укладання договору з переможцем торгів в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    10.09.2019 18:58 - 25.09.2019 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    10.09.2019 18:58
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    f3a2ee713d904c92b82db98944f02b38
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    02.09.2019 17:29
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    06.09.2019 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-01-001056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
В якому періоді, відповідно до Річного плану закупівель на 2019 рік, передбачено проведення закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва?
Яким протоколом оформлено рішення щодо затвердження тендерної документації?
Чому порушені строки укладання договору із переможцем торгів – товариства з обмеженою відповідальністю «КАСКАД-СД»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    581912fdd8ca40188b84f171d43c5174
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    04.09.2019 13:22
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу та отриманого запиту із закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-01-001056-a)  надаємо пояснення.
Згідно першого питання: Дійсно Головою тендерного комітету під час формування Річного плану закупівель на 2019 рік була допущена помилка і адреса та роботи з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва не було вчасно внесено до Річного плану закупівель на 2019 рік згдно Розпорядження № 315 від 16.05.19 р.
Згідно другого питання: Затвердження тендерної документації оформлено рішенням Протоколу № 13-06 від 13.06.19 року тендерним комітетом. Долучено документальне підтвердження.
Згідно тертього питання: У зв`язку із кадровими змінами управління та великим навантаженням на працівників були порушені стоки укладання Договору із  Переможцем.
                
                        