• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів (Ноутбук, БФП)

Завершена

323 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 615.00 UAH
Номер: f9dac9c98064452b8695bcf240698fe6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.02.2020 16:58 - 17.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.02.2020 № 40 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.02.2020 № 40. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-27-001703-b 27.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, yarema.zakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Радехівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника на 2019р.; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Клаудгруп»; протокол засідання тендерного комітету № 81 від 18.07.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю № 135 від 29.07.2019 та додаткову угоду № 1 від 06.08.2019 до нього. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2 Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Клаудгруп», з яким 29.07.2019 укладено договір про закупівлю № 135 (далі – Договір № 135) на суму 294 541,32 грн з ПДВ. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до п. 5.1 Договору № 135 строк поставки товару до 31.08.2019 р. Згідно з п. 5.3 Договору № 135 зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою Замовника. Згідно з п. 10.1 Договору № 135 цей договір діє до 31.12.2019 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами всіх своїх зобов’язань за цим договором. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-06-27-001703-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у серпні 2019 року здійснено оплату за Договором № 135 на користь ТОВ «Клаудгруп» в сумі 294 541,32 грн за Комп’ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів (Ноутбук, БФП) (29.08.2019 – 294 541,32 грн), підставою для оплати зазначено видаткову накладну від 27.08.2019 № 295. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 135. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після здійснення поставки товару за Договором № 135 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (24.02.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень: 24.02.2020 18:05 - 10.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.02.2020 18:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надсилаємо інформацію щодо усунення порушень.
Дата публікації звіту: 26.02.2020 16:38