-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт будівель та споруд філії опорного закладу освіти "Новозбур'ївський заклад базової та дошкільної освіти Голопристанської районної ради Херсонської області " по вул. Шкільна,31 в с. Нова Збур'ївка Голопристаснького району Херсонської області"
Місце виконання робіт: Херсонська область, Голопристанський район, с. Нова Збур'ївка, вул. Шкільна,31 Обсяг виконання робіт: згідно локального кошторису на будівельні роботи №02-001-001, корпусів "А" і "Б" робочого проекту «Капітальний ремонт будівель та споруд філії опорного закладу освіти " Новозбур'ївський заклад базової та дошкільної освіти Голопристанської районної ради Херсонської області" по вул. Шкільна, 31 в с. Нова Збур'ївка Голопристанського району Херсонської області» в межах бюджетного фінансування на 2019 рік.
Завершена
4 357 655.00
UAH без ПДВ
Номер:
092bfb4f5c714466b75cd24beb41b010
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2020 00:00
Період моніторингу:
08.04.2020 12:33 - 30.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2020 № 57
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-27-000417-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції дійсної на дату проведення процедури (станом на 27.06.2019) (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти» Голопристанської районної ради (далі – Замовник) на 2019 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); договір про закупівлю №318 від 17.07.2019; пояснення на запит від 16.04.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником 17.07.2019 укладено договір про закупівлю №318, який оприлюднено не в повному обсязі, а саме не оприлюднений кошторисний розрахунок вартості будівництва, який є невід’ємною частиною договору, чим порушено вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції дійсної на дату проведення процедури (станом на 27.06.2019).
Період усунення порушень:
24.04.2020 16:24 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2020 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівель та споруд філії опорного закладу освіти "Новозбур'ївський заклад базової та дошкільної освіти Голопристанської районної ради Херсонської області " по вул. Шкільна,31 в с. Нова Збур'ївка Голопристаснького району Херсонської області"» Державною Аудиторською Службою України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору підряду № 318 від 17.07.2019 р. між Комунальною установою з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області та ПП «Еліт – буд». Протокол та додаткова угода про розірвання договору додаються.
Тендерний комітет комунальної установи взяв до уваги зауваження, викладені в оприлюдненому висновку та зобов’язується чітко дотримуватись норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
27.04.2020 15:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
30.04.2020 10:01
Запити/Пояснення
Номер:
cdbf54d31be242c48847c4dc3b7c54f4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.04.2020 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівель та споруд філії опорного закладу освіти «Новозбур'ївський заклад базової та дошкільної освіти Голопристанської районної ради Херсонської області» по вул. Шкільна,31 в с. Нова Збур'ївка Голопристаснького району Херсонської області, що проводить Комунальна установа «Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти» Голопристанської районної ради (далі – Замовник) за №UA-2019-06-27-000417-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Відповідно до п.1.2 договору про закупівлю №318 від 17.07.2019, що укладений між Замовником та переможцем торгів ПП«ЕЛІТ – БУД», склад та об’єм робіт визначені у проектній документації та кошторисному розрахунку вартості будівництва, який є невід’ємною частиною цього Договору. При цьому Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднена вищезазначена інформація.
На лист Управління від 25.03.2020 №15-21-31-16-14/951-2020 щодо надання підтверджуючих документів Замовником надано лист №176 від 02.04.2020 та завірені копії документів, в тому числі і зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва на суму, яка відрізняється від суми договору про закупівлю та не містить підписів Замовника та переможця торгів, що свідчить про відсутність погодження його сторонами.
У зв’язку з вказаним просимо:
- надати обґрунтовані пояснення щодо причин не оприлюднення кошторисного розрахунку вартості будівництва, що є невід’ємною частиною договору;
- надати обґрунтовані пояснення щодо непогодження сторонами уклавшими договір про закупівлю проектної документації та кошторисного розрахунку вартості будівництва.
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c3d7754634c7495c957ede2111a7f265
Назва:
Пояснення Замовника на запит
Дата опублікування:
16.04.2020 20:03
Опис:
Комунальна установа з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області за результатом розгляду запиту надає наступні пояснення:
1. У зв’язку із введенням на території України карантину та з метою запобігання розповсюдження коронавірусу Covid-19, працівники виконують посадові обов’язки дистанційно. У зв’язку з цим була здійснена не якісна підготовка копій документів на лист отриманий 02.04.2020 року.. Приносимо свої вибачення і просимо віднестися з порозумінням. Надаємо копії договору №318 від 17.07.2019 року та додатків (кошторису), які є його невід’ємною частиною, зареєстрованих в Управлінні Державної казначейської служби у Голопристанському районі Херсонської області.
2. Щодо не оприлюднення кошторисного розрахунку вартості будівництва, що є невід’ємною частиною договору, а саме: договірної ціни, локального кошторису на будівельні роботи №02-001-001, локального кошторису на будівельні роботи № 02-001-002, локального кошторису на будівельні роботи №02-001-003, локального кошторису на будівельні роботи №06-001-001, відомості ресурсів, розрахунку №1-2 загальновиробничих витрат, розрахунку №5 кошторисного прибутку, розрахунку №6 адміністративних витрат, розрахунку №П40 витрат пов’язаних з відрядженням працівників повідомляємо, що ці документи мають великий об’єм і замовник технічно не мав можливості оприлюднити їх в електронній системі.
Тендерний комітет комунальної установи взяв до уваги всі зауваження та зобов’язується чітко дотримуватись норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому.