-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Торги відмінено
430 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 305.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 305.00 UAH
Номер:
85890deeabe042f5aff73f7ba4a04039
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-09-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2019 00:00
Період моніторингу:
09.07.2019 12:39 - 31.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2019 №36
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.07.2019 №36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-27-000896-a 27.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 10 липня 2019 року, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, пояснення від 10 липня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі-Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).» та «10². Джерело фінансування закупівлі.».
В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 10 липня 2019 року, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 10 липня 2019 року, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень:
11.07.2019 17:23 - 26.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2019 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушеня усунуто шляхов відміни процедури закупівлі №UA-2019-06-27-000896-a 27.06.2019, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету №25 від 10.07.19.
Дата публікації звіту:
12.07.2019 09:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
12.07.2019 11:11
Запити/Пояснення
Номер:
2fb4f1a8fae9489aa68eec73a5364805
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2019 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-27-000896-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
8f89b5bffa154841b3b82ab52aca6662
Назва:
відміна закупівлі
Дата опублікування:
10.07.2019 15:09
Опис:
Було відмінено процедуру відкритих торгів, по предмету закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"–39160000-1 - Шкільні меблі, з підстави, що передбачена частиною 1 статті 31 Закону, а саме: («неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»).