• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Торги відмінено

430 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 305.00 UAH
Номер: 85890deeabe042f5aff73f7ba4a04039
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.07.2019 12:39 - 31.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.07.2019 №36 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.07.2019 №36 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2.UA-2019-06-27-000896-a 27.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 10 липня 2019 року, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, пояснення від 10 липня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі-Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).» та «10². Джерело фінансування закупівлі.». В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 10 липня 2019 року, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 10 липня 2019 року, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень: 11.07.2019 17:23 - 26.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2019 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушеня усунуто шляхов відміни процедури закупівлі №UA-2019-06-27-000896-a 27.06.2019, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету №25 від 10.07.19.
Дата публікації звіту: 12.07.2019 09:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 12.07.2019 11:11

Запити/Пояснення