-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
-
Завершена
1 908 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 30 000.00 UAH
Номер:
e5a356fa3207441ba42c005e8e2ca035
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2019 00:00
Період моніторингу:
21.08.2019 10:17 - 14.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.08.2019 №137
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-27-000649-a 27.06.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог пункту 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації встановлено встановлено порушення вимог статей 17 та 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог щодо розгляду (відхилення) тендерних пропозицій встановлено порушення частини 1 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, укладення договору закупівлі, додаткових угод та своєчасності їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону, у зв'язку з прийняттям до розгляду Органом оскарження скарги учасника торгів, рішення про початок моніторингу було зупинено на термін з 03.09.2019 по 19.09.2019.
Згідно з оприлюдненим в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» рішенням від 18.09.2019 № 13232-р/пк-пз, Органом оскарження відмовлено у задоволенні скарги Скаржнику.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог Закону щодо розгляду (відхилення) тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 27.06.2019, форма протоколу розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2019, протокол засідання тендерного комітету від 29.07.2019 № 1, протокол засідання тендерного комітету від 12.08.2019 № 3, протокол засідання тендерного комітету від 19.08.2019 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2019, тендерна пропозиція ТОВ «Паливторг», тендерна пропозиція ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», тендерна пропозиція ТОВ «Львівгаз Збут», договір постачання природного газу від 25.09.2019 № 41ВВ797-1382-19, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 23.08.2019 та 05.09.2019.
Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів, де зокрема в пункті 10-2 повинна міститися інформація про «Джерело фінансування закупівлі».
Однак, на порушення вимог пункту 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформація про Джерело фінансування закупівлі відсутня.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Згідно із частиною 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На порушення частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в частині 3 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відхилення визначених у пунктах 2, 3, 8 статті 17 цього Закону, вимагається подання переможцем торгів інформації в довільній формі, хоча така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
Однак, на порушення вимог частини 1 статті 10, частини 1 статті 23 Закону, відповідь на вимогу ТОВ «Паливторг» про усунення порушення від 21.08.2019 за номером UA-2019-06-27-000649-a.b1 Замовником в електронній системі не оприлюднена.
Відповідно до абзацу 7 частини 1 статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема – інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» прийнято на засіданні тендерного комітету Замовника 05.08.2019 (протокол №2), однак, на порушення частини 1 статті 10 Закону, інформація про відхилення в електронній системі закупівель не оприлюднена.
Відповідно до пункту дев'ятого частини першої статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Аналізом встановлено, що згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua), кінцевий бенефіціарний власник ТОВ «Львівгаз Збут» відсутній, підстава – інформація відсутня, однак, на порушення вимог пункту дев'ятого частини першої статті 17 Закону, Замовником тендерну пропозицію ТОВ «Львівгаз Збут» не відхилено, а укладено договір закупівлі.
Період усунення порушень:
01.10.2019 14:45 - 18.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2019 14:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол №7
Дата публікації звіту:
10.10.2019 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
bc9f93d8e7d2405c8c3137f84edc7ca8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2019 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2019 00:00
Опис:
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-06-27-000649-a, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до абзацу 7 частини 1 статті 10 Закону № 922, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема – інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Згідно електронної форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2019 розміщеного в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», Замовником прийнято рішення про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг», яке опубліковане 06.08.2019. Також, не оприлюднена в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro» інформація про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Якого числа Замовником прийнято рішення про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг»?
2. Чому не оприлюднено інформацію про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг»?
3. В чому полягає невідповідність найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» умовам тендерної документації Замовника?
Слід також зазначити, що безпідставне відхилення найдешевшої тендерної пропозиції суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону № 922 - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до пункту дев’ятого частини першої статті 17 Закону № 922, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Аналізом встановлено, що згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua), кінцевий бенефіціарний власник ТОВ «Львівгаз Збут» відсутній, підстава – інформація відсутня.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Львівгаз Збут» з підстав визначених у пункті дев’ятому частини першої статті 17 Закону № 922?
Водночас, зазначаємо, що згідно із частиною 1 статті 31 Закону № 922, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Номер:
8c4d04c45f624d7d846dd2de61008692
Назва:
Пояснення до всіх запитів
Дата опублікування:
23.08.2019 13:06
Номер:
113ebfcedb494d2f854bb6654ad94f46
Назва:
В доповнення до запиту
Дата опублікування:
21.08.2019 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2019 00:00
Опис:
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
4ce29f608636437e8671a1d7493f0502
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2019 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2019 00:00
Опис:
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-06-27-000649-a, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону № 922, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно з інформацією розміщеною в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», учасником торгів ТОВ «Паливторг» оприлюднено вимогу про усунення порушення за номером UA-2019-06-27-000649-a.b1 від 21.08.2019, однак відповіді Замовником не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Чому Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вимоги від 21.08.2019 за номером UA-2019-06-27-000649-a.b1 не надано роз’яснення та відповідно не оприлюднено в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5be88802da38471e96bf9345d6c59be6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2019 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2019 00:00
Опис:
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-06-27-000649-a, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно і пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер та посилання на номер процедури закупівлі, і підпис уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції.
Проведеним аналізом встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Львівгаз Збут» містяться документи, а саме – лист-згода Рубель Л.І., лист-згода Кунинець Ю.Я., та лист-згода Цимбали Л.Л., сформовані на фірмових бланках вказаного учасника, які не містять реєстраційних номерів та посилання на номер процедури закупівлі, і підпис уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції.
Слід зазначити, що тендерним комітетом відхилено найдешевшу тендерну пропозицію на підставі відсутності в документах посилання на номер процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Львівгаз Збут» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із частиною 3 статті 17 Закону № 922, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником в частині 3 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відхилення визначених у пунктах 2, 3, 8 статті 17 Закону № 922, вимагається подання переможцем торгів інформації в довільній формі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чому Замовником в тендерній документації вимагається підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
Крім цього, прошу надати пояснення на питання, яке було у попередньому запиті:
3. Чому Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вимоги від 21.08.2019 за номером UA-2019-06-27-000649-a.b1 не надано роз'яснення та відповідно не оприлюднено в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro»?
Водночас, зазначаємо, що згідно із частиною 1 статті 31 Закону № 922, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c3df6251089b4b47a5d333cf687ef9b3
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
04.09.2019 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2019 № 145
Львів
Про призупинення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-06-27-000649-a.a5,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-06-27-000649-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 21 серпня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 20 серпня 2019 року № 137 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ