-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автоматизації індивідуального теплового пункту
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 200.00 UAH
Номер:
f6109519e0984dfd9355f8a452239cec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2019 00:00
Період моніторингу:
21.08.2019 14:46 - 14.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2019 № 158
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-27-000633-a 27.06.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення п. 13 ч. 2 ст. 22, п. 4 ч. 1 ст. 30,абз. 5 ч. 1 ст. 31, ч. 2 ст. 32,ч. 1 ст. 37 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановленіпорушеннязаконодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,ПівнічнийофісДержаудитслужбизобов’язуєздійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмо їстатті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель, викладених у висновку, абоаргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель (зі змінами) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (ділі - ТД),тендерну пропозиціюТОВ «ІТР Україна» (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 19.07.2019 № 56, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.08.2019 № 55.
Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази б/н б/д не зазначено транспортні засоби, які будуть залучені при виконанні робіт, чим не підтверджено наявність транспортних засобів для укладання договору на виконання робіт, зазначених у п. 1.1 Додатку 3 ТД.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Поряд з цим, згідно з вимогами абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відміняє торги в разі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Отже, Замовник в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІТР Україна», оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником і всупереч вимогам абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив торги.
Крім того, за результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ІТР Україна» укладено договір від 14.08.2019 № 55 на виконання робіт з капітального ремонту автоматизації індивідуального теплового пункту на суму 589 000,00 грн з ПДВ.
Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договірвід 14.08.2019 № 55 укладено на 26 день (14.08.2019) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (19.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону.
Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 14.08.2019 № 55 є нікчемним.
Період усунення порушень:
29.08.2019 15:06 - 13.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2019 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до протоколу Договір було розірвано (сума оплати по договору становить 0.00). Відповідну інформацію оприлюднено у системі електронних закупівель
Дата публікації звіту:
04.09.2019 16:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.09.2019 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
c2c2850d2b924b82a3c9a774ba46e044
Назва:
Розяснення щодо висновку
Дата опублікування:
30.08.2019 16:20
Опис:
ШВСМ міста Києва просить надати лист-розяснення щодо методів усунення порушень
Номер:
af2b147f903246f4a8da3395317919fc
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
02.09.2019 11:55
Опис:
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.