• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автоматизації індивідуального теплового пункту

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 200.00 UAH
Номер: f6109519e0984dfd9355f8a452239cec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.08.2019 14:46 - 14.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.08.2019 № 158 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.08.2019 № 158 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-06-27-000633-a 27.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення п. 13 ч. 2 ст. 22, п. 4 ч. 1 ст. 30,абз. 5 ч. 1 ст. 31, ч. 2 ст. 32,ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановленіпорушеннязаконодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,ПівнічнийофісДержаудитслужбизобов’язуєздійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмо їстатті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель, викладених у висновку, абоаргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель (зі змінами) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (ділі - ТД),тендерну пропозиціюТОВ «ІТР Україна» (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 19.07.2019 № 56, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.08.2019 № 55. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази б/н б/д не зазначено транспортні засоби, які будуть залучені при виконанні робіт, чим не підтверджено наявність транспортних засобів для укладання договору на виконання робіт, зазначених у п. 1.1 Додатку 3 ТД. Враховуючи вищезазначене, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з цим, згідно з вимогами абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відміняє торги в разі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Отже, Замовник в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІТР Україна», оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником і всупереч вимогам абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив торги. Крім того, за результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ІТР Україна» укладено договір від 14.08.2019 № 55 на виконання робіт з капітального ремонту автоматизації індивідуального теплового пункту на суму 589 000,00 грн з ПДВ. Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договірвід 14.08.2019 № 55 укладено на 26 день (14.08.2019) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (19.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 14.08.2019 № 55 є нікчемним.
Період усунення порушень: 29.08.2019 15:06 - 13.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2019 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до протоколу Договір було розірвано (сума оплати по договору становить 0.00). Відповідну інформацію оприлюднено у системі електронних закупівель
Дата публікації звіту: 04.09.2019 16:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.09.2019 16:59

Запити/Пояснення