-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом ДК 021:2015 90510000-5 (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден)
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом ДК 021:2015 90510000-5 (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден)
Завершена
2 683 461.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 417.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 417.31 UAH
Номер:
f98b247064874416887b2d8e78f43a1a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-28-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2019 00:00
Період моніторингу:
28.08.2019 11:35 - 19.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.08.2019 № 159
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-26-001157-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства в сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням від 15.07.2019 тендерного комітету МФ ДП «АМПУ» (адміністрації Миколаївського МП) (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2019 та 08.08.2019, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2019, договір про надання послуг від 23.08.2019 № 196-В-МИФ-19, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-06-26-001157-c, пояснення замовника від 10.09.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено наступне.
Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначив умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень:
18.09.2019 17:20 - 03.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2019 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення щодо недотримання вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель усунути неможливо, оскільки за результатами процедури закупівлі укладено договір та станом на час проведення моніторингу виконується.
Дата публікації звіту:
24.09.2019 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
16c0f60d826a45cf9864f46af114b981
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2019 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Згідно умов Додатку 4 тендерної документації учасник або його субпідрядник «повинен мати власне або залучене спеціалізоване судно для зняття відходів з суден, що стоять на рейді». При цьому, згідно з умовами частини 1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник мав надати копію чинного кваліфікаційного свідоцтва на власне або залучене спеціалізоване судно.
Для підтвердження зазначених умов учасник ТОВ «Утільвторпром» у файлі «Свідоцтво класифікаційне на судно_Заправщик-10_ВІК ОЙЛ (оригінал)(1).pdf» надав скановану копію класифікаційного свідоцтва від 01.10.2014 № 103-1-09215-14 на судно «Заправщик-10» (регістровий номер 2-040022). Відповідно до характеристик, зазначених в класифікаційному свідоцтві, тип судна «Заправщик-10» визначено як «наливне», якому «дозволено перевезення нафтопродуктів з температурою спалаху більше 60о».
Враховуючи зазначене, просимо пояснити, яким чином судно «Заправщик-10» відповідає вимогам Замовника щодо його експлуатації для надання послуг, що визначені Замовником як предмет закупівлі, а саме: «надання послуг з прийняття, переробки та передачі твердих забруднень з суден»?
2. Крім того, в копії наданого класифікаційного свідоцтва від 01.10.2014 № 103-1-09215-14 на судно «Заправщик-10» (регістровий номер 2-040022) зазначено, що «Це Свідоцтво дійсне до 07.07.2019».
Зважаючи на зазначене, просимо пояснити, яким чином надане кваліфікаційне свідоцтво від 01.10.2014 № 103-1-09215-14 відповідає умові тендерної документації надати учасником «копію чинного кваліфікаційного свідоцтва на судно»?
3. Згідно з умовами частини 1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник мав надати копії документів на право власності на спеціалізований автотранспорт (не менше двох одиниць), та у разі користування ним на договірних умовах надати копії діючих договорів, які підтверджують користування учасником або субпідрядником спеціалізованим автотранспортом.
На виконання зазначених умов учасник ТОВ «Утільвторпром» у файлі «1_Таблиця 1_1_Документи що підтверджують право користування транспортними засобами_ТОВ УТІЛЬВТОРПРОМ (2).rar» тендерної пропозиції надало договори позички транспортного засобу від 09.07.2018 №№ 1, 2, 3, 4, укладених між Ярощук Н.В. та ТОВ «ДНК ТРАНС», та договір оренди транспортних засобів від 02.08.2018 № 4 між ТОВ «Утільвторпром» та ТОВ «ДНК ТРАНС».
Слід зазначити, що пунктом 2.4.10 договорів між Ярощук Н.В. та ТОВ «ДНК ТРАНС» передбачено обов’язок останнього не передавати транспортні засоби третім особам без попереднього узгодження з Ярощук Н.В.
Просимо пояснити, з яких підстав Замовником зроблений висновок щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Утільвторпром» умовам тендерної документації за відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Утільвторпром» документального підтвердження відповідного узгодження між позичкодавцем Ярощук Н.В. та користувачем ТОВ «ДНК ТРАНС» щодо передачі транспортних засобів в оренду ТОВ «Утільвторпром»?
4. Для підтвердження права користування спеціалізованим автотранспортом згідно умов тендерної документації та відповідно до Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за № 1042/32494, учасником ТОВ «Утільвторпром» у складі тендерної пропозиції у файлі «1_Таблиця 1_1_Документи що підтверджують право користування транспортними засобами_ТОВ УТІЛЬВТОРПРОМ (2).rar» надано копії свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі – Свідоцтва про допущення до перевезення).
Проте, аналіз наданих Свідоцтв про допущення до перевезення засвідчив, що на момент подання тендерної пропозиції ТОВ «Утільвторпром» вони втратили чинність, а саме:
- Свідоцтво серія С № 038814 про допущення до перевезення SCANIA (реєстраційний номер ВН4457НЕ) дійсне до 23.02.2019;
- Свідоцтво серія С № 038812 про допущення до перевезення SCANIA (реєстраційний номер ВН1658НЕ) дійсне до 14.02.2019;
- Свідоцтво серія С № 038815 про допущення до перевезення SAMRO (реєстраційний номер ВН5345ХК) дійсне до 23.02.2019;
- Свідоцтво серія С № 038813 про допущення до перевезення SCHWARZMULLER (реєстраційний номер ВН0381ХТ) дійсне до 14.02.2019;
- Свідоцтво серія С № 022961 про допущення до перевезення ГАЗ (реєстраційний номер ВЕ6070ВС) дійсне до 21.05.2019.
Просимо пояснити, з яких підстав Замовником зроблений висновок щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Утільвторпром» умовам тендерної документації, якщо у складі тендерної пропозиції ТОВ «Утільвторпром» надані документи, що втратили чинність?
5. Просимо вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель, додатку до річного плану закупівель чи змінам до них, якими передбачена закупівля UA-2019-06-26-001157-c.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
d70b756514a24887a8616a8616f95a4e
Назва:
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом ДК 021:2015 90510000-5 (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден)
Дата опублікування:
10.09.2019 15:21
Опис:
1. Згідно умов пункту 2 Додатку 4 тендерної документації «Учасник або його субпідрядник повинен мати власне або залучене спеціалізоване судно для зняття відходів з суден, що стоять на рейді», а також надати копію чинного кваліфікаційного свідоцтва на судно.
Відповідно до вищезазначених вимог наявність у Учасника власного або залученого спеціалізованого судна необхідна для зняття твердих забруднюючих речовин у щільних, міцних, маркерованих пакетах, що запобігають розсипу та протіканню, саме з суден, що стоять на рейді. Подальше розміщення відходів повинно відбуватися відповідно до вимог чинного природоохоронного законодавства України.
2. На виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» у складі пропозиції надано копію кваліфікаційного свідоцтва на судно № 103-1-09215-14 у файлі «Свідоцтво класифікаційне на судно_Заправщик-10_ВІК ОЙЛ (оригінал).pdf», на 3-й стор. якого зазначено: «На підставі проведеного огляду клас продовжується до: 07.07.2020». Таким чином, ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» виконав вимогу Замовника, зазначену у п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
3. Згідно п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність у учасника або його субпідрядника обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також зазначено, що у разі користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних умовах – вказати найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи - підприємця, яка/який надає обладнання та матеріально-технічну базу в користування або з яким укладено договір на надання послуг, а також номер та дату укладання відповідного договору на користування або на надання послуг та разом з цим надати копії діючих відповідних договорів, які підтверджують користування Учасником або його субпідрядником спеціалізованим автотранспортом.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» було надано довідку про наявність у учасника або його субпідрядника обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі у файлі «1_Таблиця 1_1_ Довідка про наявність матеріально-технічної бази_ТОВ УТІЛЬВТОРПРОМ.pdf», в якій зазначено, що ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» використовує у своїй діяльності чотири одиниці транспортних засобів на підставі діючого договору оренди транспортних засобів від 02.08.2019 № 4, укладеного між ТОВ «Утільвторпром» та ТОВ «ДНК ТРАНС», а також у складі пропозиції надано копію договору оренди транспортних засобів від 02.08.2019 № 4 у файлі «Договір_АПП_ДНК ТАНС_ТОВ УТІЛЬВТОРПРОМ.pdf». Таким чином, ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» підтвердив право користування спеціалізованим автотранспортом, чим виконав вимоги Замовника, зазначені у п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Додатково зазначаємо, що у Тендерній документації Замовником не встановлено вимоги щодо підтвердження Учасником права користування матеріально-технічною базою в свою чергу юридичною особою/фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає Учаснику те саме обладнання та матеріально-технічну базу.
4. Згідно п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. У зв’язку з тим, що Тендерною документацією на закупівлю: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом ДК 021:2015 90510000-5 (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден) не передбачено вимогу щодо надання Учасником у складі пропозиції свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, тому надані ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» такі свідоцтва не розглядались.
5. Закупівля: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом ДК 021:2015 90510000-5 (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден) передбачена річним планом закупівлі ДП «АМПУ» на 2019 рік, який оприлюднений в електронній системі закупівлі, а, зокрема, вищезазначена закупівля оприлюднена за № UA-P-2018-10-01-004934-c.