• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом ДК 021:2015 90510000-5 (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден)

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом ДК 021:2015 90510000-5 (прийняття, переробка та передача твердих забруднень з суден)

Завершена

2 683 461.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 417.31 UAH
Номер: f98b247064874416887b2d8e78f43a1a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-28-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 28.08.2019 11:35 - 19.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.08.2019 № 159 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-26-001157-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 червня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства в сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням від 15.07.2019 тендерного комітету МФ ДП «АМПУ» (адміністрації Миколаївського МП) (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2019 та 08.08.2019, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2019, договір про надання послуг від 23.08.2019 № 196-В-МИФ-19, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-06-26-001157-c, пояснення замовника від 10.09.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено наступне. Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначив умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 18.09.2019 17:20 - 03.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2019 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення щодо недотримання вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель усунути неможливо, оскільки за результатами процедури закупівлі укладено договір та станом на час проведення моніторингу виконується.
Дата публікації звіту: 24.09.2019 11:28

Запити/Пояснення