-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів
джерело фінансування кошти державного і місцевого бюджетів
Завершена
913 993.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 18 279.86 UAH
мін. крок: 2% або 18 279.86 UAH
Номер:
354357df24cc4258ac09c887705947ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2019 00:00
Період моніторингу:
03.07.2019 17:59 - 25.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2019 № 31
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.07.2019 № 31.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-25-001628-b 25.06.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону та розділу ІІ Порядку.
За результатами відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету опорного закладу «Деражненський ліцей» Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області від 25.06.2019 № 4.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником визначено предмет закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39160000-1 – Шкільні меблі.
Згідно пункту 18 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Згідно розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого
наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за
№ 48/28578 (далі- Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі , затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Проведеним аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником в додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено окремі характеристики
мультимедійного проектора, демонстраційної апаратури і обладнання та ламінаторів. Однак, згідно даних Єдиного закупівельного словника, код CPV ДК 021:2015 телевізійне й аудіовізуальне обладнання 32320000- 2 (32322000-6 - мультимедійний проектор), 39294000-9 – демонстраційної апаратури та обладнання , для ламінаторів – 42990000-2 – Машини спеціального призначення різні (42994230-1 – Ламінатори).
З огляду на вищевикладене, Замовником недотримано вимоги пункту 18 частини першої статті 1 Закону та розділу ІІ Порядку.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
11.07.2019 10:27 - 26.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2019 10:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Опорний заклад «Деражненський ліцей» Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області повідомляє, що згідно пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно ч.7, ст.2 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Нами закуповується в межах єдиної процедури закупівель демонстраційне обладнання, мультимедійне обладнання, шкільні меблі та лабораторне обладнання.
З метою дотримання вимог Закону в частині не розділення предмету закупівлі на окремі частини з метою уникнення проведення процедури закпівлі та дотримання принципу максимальної економії, замовником прийнято рішення визначити предмет закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі.
Згідно додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено окремі характеристики для демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання, шкільних меблів, лабораторного обладнання, яке закуповується комплектами. Оскільки, відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару (далі - Порядок). Оскільки до предмету закупівлі окрім демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання входять шкільні меблі, лабораторне обладнання, Нами вказано код CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі, адже у зазначений код по дереву кодів входить навчальне обладнання (39162100-6) та навчальне приладдя (39162210-9).
Дата публікації звіту:
13.07.2019 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
c05aa8d0195c44008b8d3c1601ffff95
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2019 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-001628-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Опорний заклад «Деражненський ліцей» Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області 25.06.2019 оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів в якому зазначено код CPV ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі. При цьому в додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено окремі характеристики для демонстраційної апаратури та обладнання, мультимедійного обладнання. Однак, згідно даних Єдиного закупівельного словника, код CPV для закупівлі демонстраційної апаратури та обладнання – 39294000-9, мультимедійного обладнання – 32322000-6.
Поясність чому закупівлю демонстраційної апаратури та обладнання, мультимедійного обладнання віднесено до предмету закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2d458075c084457b995d6fc25f34f692
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.07.2019 14:43
Опис:
Опорним закладом «Деражненський ліцей» Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області 25.06.2019 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV): 39160000-1 - Шкільні меблі (навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів)». Згідно додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено окремі характеристики для демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання, шкільних меблів, лабораторного обладнання, яке закуповується комплектами. Оскільки, відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару (далі - Порядок). Оскільки до предмету закупівлі окрім демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання входять шкільні меблі, лабораторне обладнання, Нами вказано код CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі, адже у зазначений код по дереву кодів входить навчальне обладнання (39162100-6) та навчальне приладдя (39162210-9).
Також повідомляємо, що згідно ч.7, ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. З метою дотримання вимог Закону в частині не розділення предмету закупівлі на окремі частини з метою уникнення проведення процедури закпівлі та дотримання принципу максимальної економії, замовником прийнято рішення визначити предмет закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі.
Окрім того повідомляємо, що вказаний Вами код CPV для закупівлі демонстраційної апаратури та обладнання – 39294000-9, по дереву кодів відноситься до «Фурнітури різної», а код для мультимедійного обладнання – 32322000-6 до «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», що не є навчальним обладнанням та приладдям. Також зазначаємо, що Порядком заборонено визначати предмет закупівлі за показним п’ятої і далі цифри основного словника CPV для товарів, тобто згідно кодів CPV вказаних у Вашого Запиті.