-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000
Торги відмінено
103 607 875.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000 000.00 UAH
Номер:
a8914fb4491840cdbe4ca89da77773c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2020 00:00
Період моніторингу:
21.01.2020 12:27 - 12.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2020 Одеса № 21
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.01.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2020 № 21
Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-06-25-002307-c 25.06.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.06.2019 та зміни до неї, пояснення Замовника на запити Південного офісу Держаудитслужби, отримані 24.01.2020 та 05.02.2020 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 26.09.2019 № 13765-р/пк-пз та № 13746-р/пк-пз, позовну заяву Замовника від 31.10.2019 № 02-3262/06 про визнання протиправним та скасування рішення Колегії АМКУ від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Отже, з метою з’ясування причини призупинення процедури закупівлі за зазначеним предметом закупівлі під час оскарження рішення Колегії АМКУ від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз у Окружному адміністративному суді міста Києва, Замовнику 29.01.2020 було надіслано та оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення.
Пояснення з даного питання Замовником, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону, оприлюднено через електронну систему закупівель 05.02.2020 (на п’ятий робочий день), чим не дотримано вимоги зазначеної норми Закону.
Крім того, надана відповідь містить посилання на частини та статті Закону, яких не існує (частина 17 статті 18 Закону, частина 6 статті 33 та частина 7 статті 40 Закону).
Період усунення порушень:
07.02.2020 10:39 - 22.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2020 10:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Служба автомобільних доріг в Одеській області усунула порушення в спосіб, вказаний в констатуючій частині висновку. Детальна інформація зазначена в протоколі засідання тендерного комітету від 13.02.2020р. №б/н, що додається.
Дата публікації звіту:
14.02.2020 09:51
Запити/Пояснення
Номер:
60912dc02db341a0afbdcbf100b73df1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.01.2020 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Як Замовник може пояснити невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються в частині скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр»?
Чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ebae5a3b23f94add9030f5d6f5d1baea
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
24.01.2020 16:04
Опис:
Відповідно до част. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що Служба автомобільних доріг в Одеській області, як Замовник процедури закупівлі не погодилася з рішенням, винесеним органом оскарження, було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз, яке оприлюднено 01.10.2019р. Копія позовної заяви додається.
Номер:
1ea4d5ecff1d4f9bbaea5737a27a02d0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.01.2020 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Якою нормою законодавства керувався Замовник під час призупинення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-06-25-002307-c (вказати пункт, частину, статтю, тощо нормативно-правового акту)?
2. Чи відповідають умовам сьогодення наявність фінансування вказаної процедури закупівлі, технічні умови (завдання)?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
eab42cc2d2744779a8642033ead5569d
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
05.02.2020 17:40
Опис:
1. Повідомляємо, що відповідно до част. 17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги про відмову в задоволенні скарги рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату та час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення усім особам, які подали тендерні пропозиції.
З усього вищевказаного легко зрозуміти, що саме електронна система закупівель Прозорро, а не Замовник призупиняє або продовжує хід процедури закупівлі. До завершення судової справи жодного впливу на хід проведення процедури закупівлі Замовник не має, вона залишається заблокованою системою Прозорро.
2. Фінансування буде виділено протягом 1-2 місяців, (звертаємо увагу, що зараз початок року). Технічне завдання актуальне.