• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автобус спеціалізований для перевезення школярів

Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.

Завершена

3 966 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 966.00 UAH
Номер: edb2561192dd4acda4de40f76ae88166
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-20-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 20.01.2020 17:05 - 11.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.01.2020 № 4 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 20.01.2020 № 4 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-06-25-001344-b 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця, укладання договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області (далі –Замовник) затверджену рішенням тендерного комітету від 02.07.2019 р., тендерну пропозицію ТОВ «ТРАК – БАС», протокол Замовника від 22.07.2019 № 81, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.08.2019 за № 508. За результатами моніторингу встановлено, що між ТОВ «ТРАК – БАС» та Відділом освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області укладений договір про закупівлю від 29.08.2019 за № 508 (далі – Договір). Ціна договору за становить 3 800 000,00 грн. Пунктом 9.1 Договору визначено, що Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Також, дані офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), свідчать про повне виконання зобов’язань за договором від 29.08.2019 № 508, оплата проведена в повному обсязі 05 вересня 2019 року. Проте Замовником, станом на 20.01.2020 року, не оприлюднено звіт про виконання договору, що є порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень: 21.01.2020 09:24 - 05.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2020 09:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто. Звіт про виконання договору по процедурі на закупівлю по предмету: "Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34120000-4 (автобус спеціалізований для перевезення школярів)" оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 21.01.2020 13:23