-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт КНП ЛОР" Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» по вул.Дністерській,27 у Львові відділення променевої діагностики (рентгенкабінет)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
074c58cf2fe94fd0ba719643b3b8c7d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2020 00:00
Період моніторингу:
13.04.2020 14:15 - 06.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2020 № 66
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-25-001239-b 25.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2019-06-25-002346-a) Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» ( далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника на 2019 рік; протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.07.2019; тендерні пропозиції ПП «Горигляди», ТОВ Ізал компані (в частині відхилення), ТОВ «Магістраль Захід»; повідомлення про намір укласти договір; договір № 264 від 30.07.2019 року.
Відповідно до вимог частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до тендерної документації Замовника в розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (пункті 1.1 та підпункті 1.1.1) зазначено, що Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
За результатом моніторингу встановлено, що учасником торгів ТОВ «Магістраль Захід» в пропозиції не надано технічного завдання, яке вимагалося Замовником в тендерній документації відповідно до Додатку №2.
Отже, Замовником не дотримано норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Магістраль Захід», яка не відповідає умовам тендерної документації, а визнано переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2019 р.
Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2.1 Сторони прийшли згоди про те, що Підрядник приступає до виконання робіт, передбачених даним Договором з моменту підписання Сторонами даного Договору і зобов’язується повністю виконати роботи до 31.12.2019 року.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Магістраль Захід», з яким 30.07.2019 укладено договір № 264 (далі – Договір №264) на суму 179 000,00 з ПДВ.
Згідно з пунктом 13.2 Договору № 264 даний Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31.12.2019, або повного виконання Сторонами узятих по ньому зобов’язань. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались.
За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-06-25-001239-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у грудні 2019 року здійснено оплату за Договором № 264 на користь ТОВ «Магістраль Захід» в сумі 179 000,00 грн за Поточний ремонт КНП ЛОР" Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» по вул.Дністерській,27 у Львові відділення променевої діагностики (рентгенкабінет), підставою для оплати зазначено рахунок від 16.12.2019 № 21 на суму 179 000,00 грн, акт від 17.12.2019 №1 на суму 179 000,00 грн. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 264.
Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, наданих послуг за Договором № 264 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (14.04.2020) не оприлюднено.
Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень:
14.04.2020 12:45 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2020 12:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Щодо кваліфікації учасника:
В розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (пункті 1.1 та підпункті 1.1.1) зазначено, що Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
Замовником прописано, що відповідну інформацію учасник подає у разі потреби. Додатком 2 в якому міститься технічне завдання не передбачено потреби надавати документ «технічне завдання» за підписом учасника чи будь-яких інших документів , - планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі. Отже, загально-інформативна норма документації містить відсилання до додатку 2, згідно якого учасник і готує документи закупівлі. Вимоги документації учасник не порушив не надаючи вищенаведених документів, так як вони не вимагались.
Проте, згідно ч.6 розділу 3 документації учасником надано документи, які все ж таки містять розрахунки, згідно додатку 2, а саме кошторис та договірну ціну, календарний графік та ін. Так, учасником повністю підтверджено вимоги документації.
2. Щодо виконання договору:
Замовником торгів на усунення порушення, розміщується звіт про виконання договору в електронній системі закупівель. Попри дату розміщення звіту, договір був виконаний у строки та порядку, передбаченому договором, порушень зобов’язань не виявлено. Також зазначаємо, що нерозміщення звіту жодним чином не вплинула на взяті сторонами на себе зобов’язання та не спричинила жодних негативних наслідків для держави та її бюджету. Інформація щодо кількості закуповуваних послуг, їх кількості та вартості розміщена в оголошенні про проведення процедури, що не перешкоджає зацікавленим особам встановити її. Отже, враховуючи вищезазначене, можемо підтвердити виправлення допущеної помилки при розміщенні звіту про виконання договору та усунення порушення визначеного у висновку про результати моніторингу закупівлі та зобов’язуємося в подальшому уважніше контролювати строки виконання передбачених законом дій.
Дата публікації звіту:
15.04.2020 09:03