• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Нафтовий газ скраплений (в талонах), Бензин А-92 (в талонах), Дизельне паливо (в талонах)

Торги відмінено

1 221 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Номер: 6740a0d0d12f420ab011e6dc62433bd6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-01-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.08.2019 17:11 - 23.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.08.2019 № 42 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2019 № 42. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2019-06-25-000953-c від 25.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1 статті 17 та пунктам 2, 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОГ КАРД», переможця ПП «ОККО КОНТАКТ», протокол тендерного комітету від 26.07.2019 № 42, повідомлення про намір укласти договір та пояснення Державного підприємства «Зарічанське лісове господарство» (далі – Замовник) від 09.08.2019 року та від 14.08.2019 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та без унесення наявної інформації в пункт 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених Наказом № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, ряд порушень, а саме: - в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників, юридичних осіб, довідку у довільній формі, про те що учасник має/не має антикорупційну програму юридичної особи та уповноваженого з антикорупційної програми, із зазначенням прізвища, імені та по-батькові останнього (для юридичних осіб), при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень; - в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Крім того, встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Аналізом протоколу засідання тендерного комітету від 19.07.2019 року № 41, встановлено, що Замовником керуючись пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД», яка не відповідала вимогам тендерної документації, а саме: - в не дотримання вимог частини 7 розділу 1 тендерної документації учасником ТОВ «ВОГ КАРД» надано в складі тендерної пропозиції паспорт якості на дизельне пальне російською мовою без автентичного перекладу. - надана Довіреність ТОВ «ВОГ КАРД на представника, не містить підпису уповноваженого представника. Відповідно до пункту 1 статті 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та завантаженням необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Слід зазначити, що згідно пункту 1 розділу 3 та Додатку № 5 тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання сертифікатів якості, або копії інших документів, які посвідчують якість та країну походження товару, що є предметом закупівлі. Згідно пункту 1 розділу 3 та Додатку № 5 тендерної документації учасником ТОВ «ВОГ КАРД» надано в складі тендерної пропозиції сертифікати якості на дизельне паливо які складені українською мовою, що в свою чергу підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі. Та, крім того, надано паспорти якості на дизельне пальне російською мовою без автентичного перекладу, при відсутності потреби в їх наданні. Крім того, аналізом встановлено, що пунктом 2 розділу 5 та пунктом 2 Додатка № 3 тендерної документації на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії або оригіналу довіреності керівника учасника (у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом), якою підтверджується статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (для юридичних осіб). Учасником ТОВ «ВОГ КАРД» у складі тендерної пропозиції надано довіреність від 01 квітня 2019 року № 560/4 якою уповноважено Вольфман М.Л. бути повноважним представником ТОВ «ВОГ КАРД» та надано право вчиняти від імені ТОВ «ВОГ КАРД» ряд дій, в тому числі і підписувати договори про закупівлю, які укладатимуться за результатами проведення процедури закупівлі. Слід зазначити, що в тендерній документації відсутні вимоги, щодо наявності підпису уповноваженого представника в довіреності керівника учасника, якою підтверджується статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів. Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД» та визнано переможцем наступну тендерну пропозицію з переліку учасників ПП «ОККО КОНТАКТ». Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі передбаченого Законом замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 16.08.2019 12:17 - 04.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2019 12:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п1.ст.31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли.
Дата публікації звіту: 27.08.2019 08:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушеня усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації: 04.09.2019 17:13

Запити/Пояснення