-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво очисних споруд глибокого біологічного очищення стічних вод продуктивністю 500 м куб/добу в м. Галич (урочище Дробілка) Івано-Франківської області. 1 – ша черга будівництва. Коригування»
Завершена
31 066 817.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 62 133.64 UAH
мін. крок: 0.2% або 62 133.64 UAH
Номер:
2fd1cd8b6d944a228bec8c104289ad04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2019 00:00
Період моніторингу:
25.10.2019 11:55 - 15.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2019 № 56
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.10.2019 №56
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-25-000302-c 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту дев’ятого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СМТ», установлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицької міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету від 18.07.2019 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПАТ «СМТ», укладений договір від 30 липня 2019 року №18/195 ( далі – Договір), додаткові угоди до договору від 03.09.2019 №1/201 та від 31.10.2019 №2/268.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Також, слід зазначити, що опис методики не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Вищезазначене призвело до порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв також, опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
За результатами аналізу встановлено, що у Додатку 1 до тендерної документації наведено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Закону. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази вимагається надання інформації про автомобільну техніку, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг спеціалізованим автотранспортом, то подаються скановані копії оригіналів договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану будівельну техніку та скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку та будівельний автотранспорт (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).
На виконання даної вимоги учасником ПАТ «СМТ» надано у тендерній пропозиції довідку від 02.07.2019 №25, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі про коток дорожній марки DYNAPAC/8p, який перебуває у власності. Проте, тендерна пропозиція ПАТ «СМТ» не містить свідоцтва про державну реєстрацію машини та/або технічного паспорта на вищезазначений коток.
Таким чином, Замовником на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПАТ «СМТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
06.11.2019 17:15 - 21.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2019 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо відсутності інформації про джерело фінансування:
Відповідно до п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, у формі оголошення про проведення відкритих торгів,повинна міститись інформація про «Джерело фінансування закупівлі».
Згідно з інформацією розміщеною на сайті Prozorro. Інфобокс можливість вказання джерела фінансування реалізовано лише з 30.10.209 р.
На момент оголошення закупівлі,а саме 25 червня 2019р функціонал електронного майданчика закупівель не передбачав технічної можливості винести дану інформацію в окреме поле. Проте, відповідно до п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 інформація вказана у формі «Повідомлення про намір укласти договір».
Щодо відсутності інформації про врахування податку на додану вартість:
Відповідно до п.9 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вам, що інформація про врахування ПДВ міститься в Додатку №4 до Тендерної документації (Цінова пропозиція).
Також варто зазначити, що згідно з умовами тендерної документації до ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
А, отже, замовником врахована можливість участі у торгах учасників з різнимми системами оподаткування.
Відтак, замовником жодним чином не порушено законодавства України про публічні закупівлі у частині складання тендерної документації,
Щодо відсутності свідоцтва про державну реєстрацію
Відповідно до вимоги тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію та/або технічних паспортів на автомобільну техніку та будівельний автотранспорт (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).
Учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу вказано коток дорожній Dynapac. Проте, дане обладнання не є механізмом чи транспортом, яке підлягає обов’язковій державній реєстрації, а отже, і свідоцтва про реєстрацію на таке устаткування не передбачається. Відтак, пропозиція учасника ПАТ «СТМ» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, закупівлю здійснено в межах чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
12.11.2019 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
3a3ed1501a0842ed80d909bbb4d01238
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.10.2019 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Будівництво очисних споруд глибокого біологічного очищення стічних вод продуктивністю 500 м куб/добу в м. Галич (урочище Дробілка) Івано-Франківської області. 1 – ша черга будівництва. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-000302-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1.Чому Замовником не визначено спосіб подання переможцем процедури закупівлі інформації, яка передбачена статтею 17 Закону?
2. Яким чином та коли учасником-переможцем ПАТ «СТМ» надано Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених абзацом другим частини третьої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
b1c81c72ec8448a08cf2ac3b12f07e32
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.11.2019 14:27
Опис:
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.»
Відповідно до розділу 2 додатку 1 тендерної документації замовником встановлено , що «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.»
Відтак замовником у тендерній документації замовником встановлено спосіб подання документів учасника переможця відповідно до вимог закону. Це означає, що такі документи можуть бути наданні в електронний спосіб, особисто або іншим способом.
Приватним акціонерним товариством СТМ замовнику були надані особисто оригінал документа виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває та оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби.
Згідно з ч. 1. ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
На виконання вищезазначеної вимоги закону замовником було прийнято рішення про публікацію документів переможця разом з підписаним договором.