-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ділянки дороги по вул.Харківська в м.Балаклія Харківської області (коригування)
Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Завершена
7 964 317.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 643.17 UAH
мін. крок: 1% або 79 643.17 UAH
Номер:
f30c6c4e8b9c47f7996da7dfe1c1f8e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-16-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2019 00:00
Період моніторингу:
16.10.2019 15:25 - 06.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2019 № 252
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року.
В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 252
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-06-24-002433-a 24.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини четвертої статті 11 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідність умов договору умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Управління житлово-комунального господарства Балаклійської міської ради (далі – Замовник), затверджену на засіданні тендерного комітету 24.06.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Публічного акціонерного товариство «Шляхове ремонтно – будівельне управління» (далі - ПАТ «ШРБУ»); протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 22 липня 2019 року; договір від 27.08.2019 №196.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником внесено зміни до тендерної документації. Однак, в новій редакції тендерної документації не зазначено реквізити протоколу тендерного комітету Замовника щодо внесення цих змін. Наведено посилання лише на протокол, яким затверджено первинну редакцію тендерної документації, що суперечить вимогам частини четвертої статті 11 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції учасника торгів ПАТ «ШРБУ» встановлена її невідповідність умовам тендерної документації, а саме:
- у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», яка заповнена не в повному обсязі, а саме: не вказано спеціальність працівників та відсутня інформація щодо розряду машиніста котка та асфальтобетонника - варильника, що не відповідає вимогам Додатку 8 «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» тендерної документації;
- у складі тендерної пропозиції учасником ПАТ «ШРБУ» надано трудові книжки на працівників, які будуть задіяні під час виконання договору. Однак, останній запис у трудових книжках Палоташа Руслана Вікторовича, Турко Віталія Івановича та Чегринець Сергія Васильовича про звільнення з ПАТ «ШРБУ» за згодою сторін 30.11.2018, чим не підтверджується факту наявності трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, які будуть задіяні під час виконання договору. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» та пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Також, за результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ПАТ «ШРБУ» умовам тендерної документації в частині непідтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, Замовником проводиться закупівля робіт, для виконання яких відповідно до відомості ресурсів необхідна наявність ескаватора одноковшового дизельного на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,23 м3. Однак, ПАТ «ШРБУ» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, поданій за формою згідно додатку 7 до тендерної документації, наявність вищезазначеної машини не підтверджена.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ПАТ «ШРБУ», а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено договір від 27.08.2019 №196.
Період усунення порушень:
07.11.2019 17:47 - 22.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2019 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ознайомились з Запитом про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-06-24-002433-a на закупівлю Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Харківська в м. Балаклія Харківської області (коригування), очікуваною вартістю - 7 964 317,20 грн.
Після проведення аукціону тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до 4 пункту статті 30 Закону тендерна пропозиція цього учасника була відхилена зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до тієї же статті було відхиллено тендерну пропозицію учасника ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33", яка розглядалася наступною.
Щодо, питання заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, про реквізити протоколу, пояснюємо, що ч. 4 ст.11 вказує, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Зазначимо, що у Законі окремо не вказано вимоги, що при внесенні змін, повинні бути зазначені реквізити протоколу тендерного комітету Замовника щодо внесення цих змін.
Відповідно, перераховані у п.4 ст.11 Закону, вимоги повністю виконані замовником при складанні усіх протоколів до даної закупівлі.
Щодо, питання заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, про заповнення довідки «Про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», пояснюємо. У графі 3 таблиці Додатку 8 до тендерної документації, зазначено «Посада/спеціальність, розряд». Знак / коса риска - нелітерний орфографічний знак, який застосовується в науковому та діловому мовленні по функції, близької спілкам та чи або, також, як знак альтернативності понять. Тобто, умовами тендерної документації не вимагалося обов’язкового надання і посади, і спеціальності працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
Також, умовами тендерної документації не вимагалося надання інформації про розряд асфальтобетоника – варильника та машиніста котка.
Щодо, питання заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, про відсутність інформації про ескаватор одноковшовий дизельний на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,23 м3.
Відповідно додатку 7 до тендерної документації встановлено надання довідки наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, де не визначена обов’язкова наявність вищезазначеної машини, більш того у тендерній документації немає жодного посилання на будь який спеціалізований автотранспорт, лише зазначено найменування та види робіт у технічному завданні додатку 4 до тендерної документації.
Отже, на підстави вищезазначеного, у замовника не має підстав відхиляти тендерну пропозицію Учасника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" адже його пропозиція відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Також, зазначимо, що станом на 14 листопада 2019 Замовник не має можливості відхилити тендерну пропозицію Учасника ПАТ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", так як умови укладеного договору зазначені у п.п.19.1. передбачають звернення до суду у разі відсутності згоди про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
14.11.2019 15:06