-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівській, 50 в м. Луцьку Волинської області )
Завершена
68 136 059.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 681 360.59 UAH
мін. крок: 1% або 681 360.59 UAH
Номер:
7ff314655b99401ea4c3d72fc27de7d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2019 00:00
Період моніторингу:
05.08.2019 17:54 - 29.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.08.2019 № 29-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 05.08.2019 № 29-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-24-001907-a від 24.06.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та повідомлення про намір укласти договір встановлено порушення вимог пунктів 1 і 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу Тендерної документації Замовника виявлено, порушення норм пункту 2 статті 22 Закону в частині відсутності вимог встановлених статтею 17 Закону у додатку 7 «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» до Тендерної документації.
За результатами моніторингу виявлено порушення частини 2 пункту першого статті 32 Закону, в частині ненадання відповіді Замовником на вимогу учасника ПП «ПМК-НОВА», яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу 19 липня 2019 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначенні предмету закупівлі та оприлюднення договору порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерних пропозицій (їх розгляд та оцінка) своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, пояснення Замовника від 15.08.2019 на запит Управління від 12.08.2019.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік із відповідними змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 24.06.2019 року №17-ВТ, (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів», протокол засідання тендерного комітету від 11.07.2019 №21-ВТ, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.07.2019 №1/3132.
Проведеним моніторингом встановлено порушення пунктів 1 і 2 наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 (із змінами та доповненнями) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 (надалі – Наказ №490), в частині не відображення у формах оголошення та в повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування закупівлі.
Проведеним аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що у додатку 7 «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» до Тендерної документації відсутні всі вимоги встановлені статтею 17 Закону, в порушення норм пункту 2 статті 22 Закону. Так, згідно з пунктом 10 частини першої статті 17 Закону однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є те, що юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник в порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації не встановив кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який визначається Замовником і не може бути меншим ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Під час проведення моніторингу, Замовнику (через веб-портал Уповноваженого органу) 12.08.2019 року було надіслано запит на пояснення щодо недотримання норм пункту 10 статті 17 Закону в Тендерній документації та методу підтвердження антикорупційної програми у визначеного переможця. Замовником було пояснено, що не дотримано норми пункту 10 статті 17 Закону, так як, такі торги проводилися вперше, а антикорупційну програму їм надано особисто ПП «Дім Фасадів», яку зареєстровано за вхідним номером №273 від 17.07.2019 року. Даний факт свідчить про недотримання норм пункту 1 статті 14 Закону.
Також установлено порушення частини 2 пункту першого статті 32 Закону, в частині ненадання відповіді Замовником на вимогу учасника ПП «ПМК-НОВА», яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу 19 липня 2019 року.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону підтверджена.
Період усунення порушень:
23.08.2019 10:25 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2019 10:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАХОДИ
про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
по закупівлі «Капітальний ремонт лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівській, 50 в м. Луцьку Волинської області» (UА-2019-06-24-001907-a)
КП «ВОФМЦ» ВОР повідомляє про заходи щодо усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівській, 50 в м. Луцьку Волинської області» (UА-2019-06-24-001907-a), а саме:
1. Порушення пунктів 1 і 2 Наказу МЕРТУ № 490 від 22.03.2016 (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»:
- внесено зміни в Оголошення про проведення відкритих торгів;
- внесено зміни в Звіт про результати проведення процедури закупівлі.
(Протокол засідання тендерного комітету КП «ВОФМЦ» ВОР № 28-ВТ від 09.08.2019 р.):
2. Порушення пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині відсутності вимог встановлених статтею 17 Закону в додатку 7 «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі»:
17.07.2019 р. виконавцем ПП «Дім Фасадів» було наручно подано завірені копії зазначених підтверджуючих документів (антикорупційну програму та наказ на призначення уповноваженої особи з антикорупційної програми).
3. Порушення частини 2 пункту першого статті 32 Закону в частині ненадання відповіді Замовником на вимогу учасника ПП «ПМК-НОВА», яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу 19 липня 2019 року:
- відповідь на вимогу учасника ПП «ПМК-НОВА» була надіслана на адресу учасника рекомендованим листом Укрпоштою 24.07.2019 р. вихідний № 827/1.6/2-19.
29.07.2019 р. даний лист було повернуто Укрпоштою на нашу адресу з відміткою «одержувач не обслуговується».
27 серпня 2019 року відбулося засідання тендерного комітету КП «ВОФМЦ» ВОР де було розглянуто висновок моніторингу вищезазначеної закупівлі працівниками ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДАСУ. Розглянувши всі порушення члени тендерного комітету вирішили в подальшому при здійсненні публічних закупівель не допускати їх, та дотримуватись всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол № 31-ВТ від 27.08.2019 р.)
Дата публікації звіту:
29.08.2019 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
6156a6a217464db9944e9ea4198cd001
Назва:
Запит замовнику на надання пояснення
Дата опублікування:
12.08.2019 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі капітального ремонту лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівській, 50 в м. Луцьку Волинської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-24-001907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. З яких підстав не передбачено у додатку 7 «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» до Тендерної документації норми пункту 10 частини першої статті 17 Закону.
2. Яким чином підтверджено наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у ПП «Дім Фасадів», якого визнано переможцем відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 24.06.2019 року №17-ВТ.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
187230287c6a4cc18992b51aec10adc5
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 05.08.2019 р. в рамках ID моніторингу UІА-М-2019-08-05-000033 щодо закупівлі (UА-2019-06-24-001907-a), зазначеної в наказі ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДАСУ від 05.08.2019 № 29-од
Дата опублікування:
21.08.2019 11:50
Опис:
Процедура закупівлі робіт «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівській, 50 в м. Луцьку Волинської області)» тендерним комітетом проводилась вперше, тому в додатку № 7 до тендерної документації упущено зазначення вимоги пункту 10 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" – надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Так як нормою даного Закону передбачено подання Учасником антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, то ПП "ДІМ ФАСАДІВ" було особисто подано 17.07.2019 р. копії зазначених підтвердних документів (антикорупційну програму та наказ на призначення уповноваженої особи з антикорупційної програми). Вхідний номер 273 від 17.08.2019 р. в книзі реєстрації вхідної кореспонденції КП "ВОФМЦ" Волинської обласної ради).
Номер:
25ac50b7c0d5448397d039deac33e55c
Назва:
Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
15.08.2019 17:42
Опис:
Тендерним комітетом підприємства вперше проводилась процедура закупівлі робіт, тому в додатку №7 до тендерної документації упущено зазначення вимоги пункту 10 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні зкупівлі".
Так як нормою даного Закону передбачено подання Учасником антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми якщо вартість закупівлі робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, то ПП "ДІМ ФАСАДІВ" було наручно подано 17.07.2019р. копії зазначених підтвердних документів (антикорупційну програму та наказ на призначення уповноваженої особи за її реалізацію ).Вхідний номер 273 в книзі реєстрації вхідної кореспонденції КП "ВОФМЦ").
Номер:
a861607229534b64a18612672132a68d
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 05.08.2019 р. в рамках ID моніторингу UІА-М-2019-08-05-000033 щодо закупівлі (UА-2019-06-24-001907-a), зазначеної в наказі ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДАСУ від 05.08.2019 № 29-од
Дата опублікування:
21.08.2019 11:53
Опис:
Процедура закупівлі робіт «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівській, 50 в м. Луцьку Волинської області)» тендерним комітетом проводилась вперше, тому в додатку № 7 до тендерної документації упущено зазначення вимоги пункту 10 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" – надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Так як нормою даного Закону передбачено подання Учасником антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, то ПП "ДІМ ФАСАДІВ" було особисто подано 17.07.2019 р. копії зазначених підтвердних документів (антикорупційну програму та наказ на призначення уповноваженої особи з антикорупційної програми). Вхідний номер 273 від 17.08.2019 р. в книзі реєстрації вхідної кореспонденції КП "ВОФМЦ" Волинської обласної ради).