-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний)
кошти місцевого бюджета
Торги не відбулися
453 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 267.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 267.10 UAH
Номер:
7eb2fb2443db486989077b0ef92d4000
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-09-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2019 00:00
Період моніторингу:
09.07.2019 17:41 - 31.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.07.2019 № 175
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-24-001087-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 2, 16 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі - Замовник) від 24.06.2019 без номеру, пояснення від 15.07.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не визначено адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
На порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Додатком 3 до Тендерної документації Замовника покладено спосіб підтвердження відповідності переможця установленим критеріям і вимогам щодо пунктів 2, 3, 8 статті 17 Закону на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні).
Період усунення порушень:
16.07.2019 16:20 - 31.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2019 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оскільки 16.07.2019 року відбувся аукціон і електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідна пропозиція за результатами аукціону у Замовника відсутня можливість усунення порушеннь (внесення змін до тендерної документації), виявлених під час проведення моніторингу. В свою чергу керівником Херсонського ліцею Херсонської обласної ради та головою тендерного комітету було проведено засідання комітету, в якому керівником підприємства наголошено в суворому порядку дотримуватися та слідкувати за чинним законодавством (змінами) у сфері публічних закупівель, не допускати порушень, належно виконувати службовими особами тендерного комітету своїх посадових обов'язків у частині забезпечення основних завдань, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація щодо порушень виявлених під час проведення моніторингу тендерним комітетом Херсонського ліцею Херсонської обласної ради взята до уваги та буде врахована у майбутньому під час складання тендерної документації.
Дата публікації звіту:
23.07.2019 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
e0c2ebb2eb2a4e7d96a99e60069901cb
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.07.2019 12:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі хлібу, що проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за номером UA-2019-06-24-001087-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерна документація Замовника не містить адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що у формі оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю хліба Замовником не визначено джерело фінансування закупівлі?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c160dfb058f94636a537f657313e492c
Назва:
Пояснення, щодо порушень виявлених під час проведення моніторингу
Дата опублікування:
15.07.2019 22:20
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі хлібу, що проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за номером UA-2019-06-24-001087-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення:
Щодо питання 1:
Дійсно, всупереч вимогам примірної тендерної документації, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 року № 680, нами у п. 2.3 розділу «Загальні вимоги» тендерної документації на закупівлю «код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний)» не визначена адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Але просимо прийняти до уваги що з боку учасників до Замовника відкритих торгів не надходило жодних питань стосовно адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Оскільки на момент подання пояснення закінчився кінцевий строк подання тендерних пропозицій і електронною системою закупівель призначена дата і час аукціону у Замовника відсутня можливість усунення цього порушення, виявленого під час проведення моніторингу.
Щодо питання 2:
Електронна форма оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю хліба містить визначення джерела фінансування закупівлі (копія оголошення додається до пояснення)
Щодо питання 3:
Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним але водночас тендерна документація містить примітку «Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається з моменту початку функціонування таких реєстрів. У випадку якщо така інформація є в вільному доступі, то просимо Учасника процедури повідомити про це письмово, а саме з доцільними вказівками та посиланнями на сайт де можливо ознайомитись з даною інформацією»
Оскільки на момент подання пояснення закінчився кінцевий строк подання тендерних пропозицій і електронною системою закупівель призначена дата і час аукціону у Замовника відсутня можливість усунення цього порушення, виявленого під час проведення моніторингу.
В свою чергу керівником Херсонського ліцею Херсонської обласної ради та головою тендерного комітету було проведено засідання комітету, в якому керівником підприємства наголошено в суворому порядку дотримуватися та слідкувати за чинним законодавством (змінами) у сфері публічних закупівель, не допускати порушень, належно виконувати службовими особами тендерного комітету своїх посадових обов'язків у частині забезпечення основних завдань, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація щодо порушень виявлених під час проведення моніторингу тендерним комітетом Херсонського ліцею Херсонської обласної ради взята до уваги та буде врахована у майбутньому під час складання тендерної документації.