• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний)

кошти місцевого бюджета

Торги не відбулися

453 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 267.10 UAH
Номер: 7eb2fb2443db486989077b0ef92d4000
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 09.07.2019 17:41 - 31.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.07.2019 № 175 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-24-001087-a. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 2, 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі - Замовник) від 24.06.2019 без номеру, пояснення від 15.07.2019. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не визначено адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. На порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Додатком 3 до Тендерної документації Замовника покладено спосіб підтвердження відповідності переможця установленим критеріям і вимогам щодо пунктів 2, 3, 8 статті 17 Закону на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні).
Період усунення порушень: 16.07.2019 16:20 - 31.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2019 16:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Оскільки 16.07.2019 року відбувся аукціон і електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідна пропозиція за результатами аукціону у Замовника відсутня можливість усунення порушеннь (внесення змін до тендерної документації), виявлених під час проведення моніторингу. В свою чергу керівником Херсонського ліцею Херсонської обласної ради та головою тендерного комітету було проведено засідання комітету, в якому керівником підприємства наголошено в суворому порядку дотримуватися та слідкувати за чинним законодавством (змінами) у сфері публічних закупівель, не допускати порушень, належно виконувати службовими особами тендерного комітету своїх посадових обов'язків у частині забезпечення основних завдань, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація щодо порушень виявлених під час проведення моніторингу тендерним комітетом Херсонського ліцею Херсонської обласної ради взята до уваги та буде врахована у майбутньому під час складання тендерної документації.
Дата публікації звіту: 23.07.2019 12:52

Запити/Пояснення