• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Торги відмінено

335 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 676.00 UAH
Номер: 803e9a51ba5d496b9d20c77c03a66a20
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-18-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 18.07.2019 15:18 - 09.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 18.07.2019 № 99 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-06-24-000360-b , код ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти, яка проводиться Комунальною установою "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що через безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Замовником не дотримано основних принципів здійснення закупівель викладених у статті 3 Закону. Крім того, Замовником торгів у встановлений строк не надано інформацію передбачену Законом, чим порушено вимоги частини п'ятої статті 7-1 Закону. Вищевказане містить ознаки адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи комунальної установи "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 24.06.2019 № 160 (далі - тендерна документація, ТД), протокол рішення уповноваженої особи від 17.07.2019 №184, протокол рішення уповноваженої особи від 26.07.2019 №189, тендерна пропозиція учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "СІМБІ ПЛЮС" (далі - ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"). Так, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СІМБІ ПЛЮС", уповноваженою особою Замовника Кириченко Н.А. складений протокол (рішення від 17.07.2019 №184) щодо дискваліфікації найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, на підставі її невідповідності тендерній документації Замовника торгів. Дослідженням рішення уповноваженої особи учасника від 17.07.2019 №184 на відповідність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" вимогам тендерної документації та законодавства у сфері публічних закупівель, встановлено безпідставне відхилення уповноваженою особою Замовника найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, чим не дотримані з боку Замовника основні принципи здійснення закупівель викладені у статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В ході проведення моніторингу, відповідно до частини п'ятої статті 7-1 Закону, 19 липня 2019 року управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області через електронну систему закупівель запитано у Замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Проте, Замовником торгів, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, відповідних пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі через електронну систему закупівель не надано, чим порушено вимоги частини п'ятої статті 7-1 Закону
Період усунення порушень: 26.07.2019 13:22 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2019 13:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш запит уповноваженою особою було підготовлено та відправлено всю необхідну документацію електронною поштою, а також у паперовому вигляді на поштову адресу, вказану в запиті.
Дата публікації звіту: 04.08.2019 12:41

Запити/Пояснення