-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Торги відмінено
335 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 676.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 676.00 UAH
Номер:
803e9a51ba5d496b9d20c77c03a66a20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-18-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2019 00:00
Період моніторингу:
18.07.2019 15:18 - 09.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
18.07.2019 № 99
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-06-24-000360-b , код ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти, яка проводиться Комунальною установою "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що через безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Замовником не дотримано основних принципів здійснення закупівель викладених у статті 3 Закону.
Крім того, Замовником торгів у встановлений строк не надано інформацію передбачену Законом, чим порушено вимоги частини п'ятої статті 7-1 Закону.
Вищевказане містить ознаки адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи комунальної установи "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 24.06.2019 № 160 (далі - тендерна документація, ТД), протокол рішення уповноваженої особи від 17.07.2019 №184, протокол рішення уповноваженої особи від 26.07.2019 №189, тендерна пропозиція учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "СІМБІ ПЛЮС" (далі - ТОВ "СІМБІ ПЛЮС").
Так, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СІМБІ ПЛЮС", уповноваженою особою Замовника Кириченко Н.А. складений протокол (рішення від 17.07.2019 №184) щодо дискваліфікації найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, на підставі її невідповідності тендерній документації Замовника торгів.
Дослідженням рішення уповноваженої особи учасника від 17.07.2019 №184 на відповідність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" вимогам тендерної документації та законодавства у сфері публічних закупівель, встановлено безпідставне відхилення уповноваженою особою Замовника найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, чим не дотримані з боку Замовника основні принципи здійснення закупівель викладені у статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В ході проведення моніторингу, відповідно до частини п'ятої статті 7-1 Закону, 19 липня 2019 року управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області через електронну систему закупівель запитано у Замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Проте, Замовником торгів, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, відповідних пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі через електронну систему закупівель не надано, чим порушено вимоги частини п'ятої статті 7-1 Закону
Період усунення порушень:
26.07.2019 13:22 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2019 13:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш запит уповноваженою особою було підготовлено та відправлено всю необхідну документацію електронною поштою, а також у паперовому вигляді на поштову адресу, вказану в запиті.
Дата публікації звіту:
04.08.2019 12:41
Запити/Пояснення
Номер:
24ed4fad9843443d935f302fbce7fe4f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
19.07.2019 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-24-000360-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Так, при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти, відповідно до протоколу рішення Комунальної установи "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі по тексту - Замовник) від 17.07.2019 №184 уповноваженою особою Кириченко Н.А. прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника торгів з посиланням на невідповідність її вимогам тендерної документації, а саме: "в договорах дезінфекції авто з ТОВ "Запорізький лікувально-фармацевтичний альянс" та ПП "Мед-Престиж" не прописано які саме транспортні засоби будуть обслуговуватись, а в договорі з ПП "Мед-Престиж" взагалі не заповнено преамбулу тобто не зрозуміло з ким підписаний договір. Таким чином можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" не відповідає вимогам тендерної документації".
Дослідженням найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на її відповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів та законодавству встановлено наступне.
Частиною 1 Додатка 2 до тендерної документації Замовником торгів передбачено надання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції договорів на здійснення санітарної обробки транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2019) та документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у червні/липні 2019 року.
В складі тендерної пропозиції учасника наданий оригінал договору від 10.05.2019 №10/05/19 про дезінфекційні роботи, укладений з ТОВ "Запорізький лікувально-фармацевтичний альянс" з терміном дії до 31.12.2019, при цьому розділом 1 вказаного договору передбачено проводити постійно профілактичні дезінфекційні роботи на об'єктах замовника робіт.
Крім того, учасником наданий договір про дезінфекційні роботи від 01.07.2019 № 01/07 укладений з ПП "Мед-Престиж" терміном дії до 31.12.2019, при цьому у договорі містяться всі реквізити сторін які завірені їх печатками.
На підтвердження факту виконання дезінфекційних робіт та відповідно до вимог тендерної документації Замовника торгів, в складі тендерної пропозиції учасником надані оригінали санітарного паспорту на транспортний засіб та довідки про санітарну обробку транспортного засобу з печатками ТОВ "Запорізький лікувально-фармацевтичний альянс" та ПП "Мед-Престиж", які підтверджують факт виконання дезінфекційних робіт на вказаному транспортному засобі.
Слід зазначити, що статтею 626 Цивільного кодексу України, Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Статтею 627 Цивільного кодексу України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору.
Зміст договору, відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними.
Статтею 639 Цивільного кодексу України передбачено, якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася; якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова форма, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами.
Отже, тендерна пропозиція учасника торгів, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідала вимогам тендерної документації Замовника торгів.
Враховуючи зазначене вище та той факт, що рішення уповноваженої особи Замовника може мати негативний вплив для бюджетів, прошу пояснити:
1. На підставі яких нормативних документів відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника торгів при закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (ID: UA-2019-06-24-000360-b)?
2. Які саме умови тендерної документації Замовника торгів були порушені учасником пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону на закупівлю ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (ID: UA-2019-06-24-000360-b) та була відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.