• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво адміністративного будинку на вулиці Молодіжна,19 у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області (завершення) (Коригування)

Завершена

13 325 074.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 625.37 UAH
Номер: ad87a9ff36e14b1f8b4c17d79cf3125a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-07-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 08.08.2019 10:50 - 03.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2019 №54 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 07.08.2019 №54 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2019-06-21-001960-a від 21.06.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом оприлюдненої інформації про закупівлю встановлено порушення вимог Наказу №490, в частині заповнення форми повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту першого та четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «Вся Україна» (далі – ТОВ БК «Вся Україна»), повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2019, договір про закупівлю від 29.07.2019 №2907, повідомлення про внесення змін до договору. Моніторингом встановлено, що в порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в повідомленні про намір укласти договір не відображено інформацію в п.11 «Джерело фінансування закупівлі». За результатами проведеного моніторингу питання відповідності пропозиції ТОВ БК «Вся Україна» умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Білецької сільської ради (далі – Замовник) від 21.06.2019 №3, встановлено, що Замовником в порушення пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) не відхилено її як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - учасником не надано довідки, складеної у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг), чим недотримано вимоги пункту 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації; - учасником не надано інформаційної довідки, яка повинна містити інформацію про робітників, зокрема, їх спеціальність, нормативну потребу відповідно до проектно-кошторисної документації, наявність в організації, необхідність додатково прийняти, робітники субпідрядних організацій, передбаченої пунктом 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації; - учасником, не надано протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці спеціалістів, що відповідають за охорону праці, передбаченої пунктом 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації; - учасником не надано документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника на кінець попереднього кварталу, чим недотримано вимоги підпункту «в» пункту 2 розділу IV тендерної документації; - учасником надано календарний графік виконання робіт, який не відповідає формі, визначеній у «Рекомендаціях зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 №2, чим недотримано вимоги підпункту 6.4. пункту 6 розділу III тендерної документації; - учасником не надано усіх копій документів (актів виконаних робіт) на підтвердження повного виконання аналогічного договору підряду із Байковецькою сільською радою від 06.06.2019 №192, чим не виконано вимогу пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Окрім цього, ТОВ БК «Вся Україна», на виконання вищезгаданого пункту 3, завантажено довідку про виконання аналогічних договорів без зазначення у ній інформації про обсяг (у кількісному або вартісному виразі) виконання. Також, за результатами аналізу пропозиції ТОВ БК «Вся Україна», виявлено, що учасник планує залучати до виконання договору закупівлі субпідрядника – товариство з обмеженою відповідальністю «Електромодерн». При цьому, на вимогу пункту 7 розділу III тендерної документації, учасником завантажено копії ліцензії на провадження господарської діяльності та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки субпідрядника, які на момент проведення процедури закупівлі не дійсні. Однак, за результатами закупівлі Замовник 29.07.2019 уклав з ТОВ БК «Вся Україна» договір за №2907 вартістю 8 999 999,00 гривень. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 15.08.2019 15:26 - 03.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2019 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Завантажено протокол №17 від 21.08.2019 про розгляд висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Дата публікації звіту: 21.08.2019 08:55

Рішення про призначення перевірки

Номер: 9903669321674e6f9d3a4c34d40166cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 25.06.2019 15:24 - 18.07.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2019 №42 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.06.2019 №42 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2019-06-21-001960-a від 21.06.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 10 частини першої, частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог Наказу № 490, в частині заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Білецької сільської ради від 21.06.2019 №3. Моніторингом встановлено, що в порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію в п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі». За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в таблиці 3 додатку 1 « Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації встановлено вимогу для переможця торгів, щодо підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми, в той час як вартість закупівлі є меншою за 20 мільйонів гривень, чим порушено пункт 10 частини першої, частину третьою статті 17 Закону та пункт 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 01.07.2019 14:32 - 16.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2019 14:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дані порушення усунуті на підставі протоколу засідання тендерного комітету Білецької сільської ради від 01.07.2019 №11. Завантажено нову Тендерну документацію із врахуванням висновку (моніторингу) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області. А зокрема: в оголошення про проведення відкритих торгів внесено інформацію в п. 10-2 в Тендерну документацію внесено інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій та вилучено з таблиці 3 додатку 1 вимогу для переможця торгів, щодо підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми.
Дата публікації звіту: 03.07.2019 09:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Відсутній механізм
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 04.07.2019 13:23