• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Номер: 06bb3e4bd1ce4bebb9d89106a44e38f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-03-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 03.09.2019 15:36 - 25.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.09.2019 № 40 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.09.2019 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-06-20-000541-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, shynkarenko.prozorro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю та відображення закупівлі у річному плані згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що оголошення щодо проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено: - порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - порушення вимог абзацу 6 частини другої статті 21 та пункту 6 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вовковинецької селищної ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06 травня 2019 № 16, протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2019 №18 про розгляд тендерної пропозиції, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Нестерня О.Є., повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 16.08.2019 №1, пояснення, отримане від Замовника через електронну систему закупівель 05.09.2019р. В ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення статті 4 Закону, без відповідного планування, 20 червня 2019 року оприлюднено оголошення очікуваною вартістю предмета закупівлі 550 000,00 грн. При цьому, відповідно до річного плану Замовника на 2019 рік за номером ID: UA-P-2019-05-20-001095-a, оприлюдненого 20.05.2019, а також за номером ID: UA-P-2019-05-02-001739-a, оприлюдненого 02.05.2019, у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – травень, 2019. Таким чином, в порушення статті 4 Закону Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що не відповідає річному плану закупівель в частині орієнтовного початку проведення процедури закупівлі, оскільки згідно статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення змін до нього є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Також, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357 (далі – Наказ №490) Замовником не внесено інформацію в оголошення про проведення відкритих торгів стосовно джерела фінансування закупівлі (пункт 10-2 Джерело фінансування закупівлі форми оголошення про проведення відкритих торгів) та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) (пункт «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Крім того, установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу 6 частини другої статті 21 та пункту 6 частини другої статті 22 Закону а саме: містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, не передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; наявна невідповідність інформації, зазначеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації Замовника стосовно строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (тендерною документацією Замовника передбачено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – липень 2019, в оголошенні – 31 липня 2019 - 12 серпня 2019). Таким чином, оголошення про закупівлю засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінету, біології, інтерактивні комплекси не відповідає положенням тендерної документації. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, а також враховуючи отримані пояснення Замовника установлено, що Замовником укладено договір за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги з учасником, який визнаний переможцем торгів ФОП Нестерня А. Є. пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, тобто на двадцять п’ятий день, чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 06.09.2019 15:10 - 21.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2019 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення узято до уваги ,1договір за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги з учасником, який визнаний переможцем торгів ФОП Нестерня А. Є. по закупівлі № UA-2019-06-20-000541-b вважати нікчемним .
Дата публікації звіту: 10.09.2019 10:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Договір за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги визнано нікчемним. Протокол про розірвання договору від 09.09.2019
Дата публікації: 10.09.2019 11:34

Запити/Пояснення