• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги дитячих таборів. Послуги позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку Вищої або Першої категорії, місцезнаходження яких у Полтавській області (Орієнтовна кількість путівок – 300)

Завершена

1 710 655.00 UAH без ПДВ
Номер: 465b1be2b32347f88c2865c181f88603
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.07.2019 18:06 - 01.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.07.2019 № 210 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 09.07.2019 № 210 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2019-06-19-002297-c 19.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління у справах сім'ї, молоді та спорту Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, протокол засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 34, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 01.07.2019 № 168, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 01.07.2019. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 14 «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» зазначив, що ним відмінено процедуру закупівлі ID: UA-2019-05-21-000036-а та закупівлю за лотом № 1 у процедурі закупівлі ID: UA-2019-02-12-002497-b через відсутність достатньої кількості учасників. Пунктом 28 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмету закупівлі (лот) це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно з абзацом п’ятим частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в цілому в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, або частково (за лотом) (частина перша статті 31 Закону). При цьому пунктом 4 частини другої статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таким чином, пунктом 4 частини другої статті 35 Закону не передбачено випадку застосування переговорної процедури у разі якщо попередні торги відмінено частково (за лотом). Отже, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі послуг дитячих таборів без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, оскільки на вебпорталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну в цілому двох тендерів (торгів) через відсутність достатньої кількості учасників, чим порушив частину другу цієї статті. Також установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 26.07.2019 17:41 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2019 17:41

Запити/Пояснення