Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) від 11.07.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 20.06.2019 та 24.06.2019, оприлюднив роз’яснення з порушенням триденного терміну (05.07.2019), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
02.08.2019 00:22 - 17.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2019 00:22
Опис звіту:
• Розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі, дата публікації: 02 серпня 2019, інформація про моніторинг UA-M-2019-07-12-000023 ● 4edbb950521f47068b2e604010e537dc
Закупівля відкриті торги, закупівля 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та об’єктів) UA-2019-06-19-000524-a.
В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити відкриті торги 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Лампи світлодіодні, лампи люмінесцентні) UA-2019-06-19-000524-a на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
08.08.2019 16:58