-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
Завершена
15 162 841.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 814.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 814.21 UAH
Номер:
9a5120c9637e4a1f838ab8b22a33dee8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2019 00:00
Період моніторингу:
26.11.2019 17:35 - 18.12.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 214
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-06-19-000462-b 19.06.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення в ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано:річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго», повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.07.2019 № П-0107-19.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником не оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» протягом одного дня з дня його затвердження, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
16.12.2019 17:23 - 01.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2019 17:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16 грудня 2019 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається)
Дата публікації:
27.12.2019 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно порушень зазначених у пункті 1 розділу ІІ «Констатуючої частини» висновку про результати моніторингу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16.12.2019 надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених порушень:
1. щодо не оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» протягом одного дня з дня його затвердження, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону – заперечуємо (файл з запереченнями додається).
Дата публікації звіту:
20.12.2019 15:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
23.01.2020 10:45