• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Олімпійська у с.Кринички Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)

Завершена

2 707 507.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 075.07 UAH
Номер: ea094d29f4df459e80da89e85c9091af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 22.08.2019 12:42 - 17.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2019 № 154 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-19-001369-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 червня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 66) 702-63-28, nataliyanikulina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 19.06.2019 № 2); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГАРАНТ-К» (код в ЄДРПОУ 41480556) та ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» (код в ЄДРПОУ 41526265); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.07.2019 та від 15.07.2019, оприлюднені в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.07.2019; договір на виконання робіт від 02.08.2019 № 2; пояснення Замовника від 06.09.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасника та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Відповідно до умов підпункту 3.2 частини 3.1 та частини 3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати «інформацію(ії) (довідка, тощо) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (за формою, наведеною у Додатку № 4). У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі». Учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 03.07.2019 № 103 (файл «14. Інформація про субпідрядника.pdf»), відповідно до якої ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» інформує, що не планує залучати субпідрядника(-ів) до виконання робіт за предметом закупівлі у обсязі 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим, учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» на порушення умов підпункту 3.2 частини 3.1 та частини 3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надав інформацію (довідку тощо) щодо залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або незалучення субпідрядників. Крім того, учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» на порушення умов частини 5.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не надав документ (довідку, гарантійний лист тощо), який підтверджує, що кінцевий бенефіціарний власник цього учасника не підпадає під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, рішення до застосування яких прийняті Радою національної безпеки та оборони України та введенні в дію Указами Президента України. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Водночас Замовник визначив учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» переможцем торгів та уклав з ним договір від 02.08.2019 № 2.
Період усунення порушень: 12.09.2019 12:25 - 27.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2019 12:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наша позиція викладена в поясненнях. За захистом наших прав плануємо звертатися до суду.
Дата публікації звіту: 18.09.2019 17:28

Запити/Пояснення