-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Олімпійська у с.Кринички Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Завершена
2 707 507.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 075.07 UAH
мін. крок: 1% або 27 075.07 UAH
Номер:
ea094d29f4df459e80da89e85c9091af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2019 00:00
Період моніторингу:
22.08.2019 12:42 - 17.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2019 № 154
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-19-001369-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 19.06.2019 № 2); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГАРАНТ-К» (код в ЄДРПОУ 41480556) та ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» (код в ЄДРПОУ 41526265); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.07.2019 та від 15.07.2019, оприлюднені в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.07.2019; договір на виконання робіт від 02.08.2019 № 2; пояснення Замовника від 06.09.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасника та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Відповідно до умов підпункту 3.2 частини 3.1 та частини 3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати «інформацію(ії) (довідка, тощо) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (за формою, наведеною у Додатку № 4). У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 03.07.2019 № 103 (файл «14. Інформація про субпідрядника.pdf»), відповідно до якої ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» інформує, що не планує залучати субпідрядника(-ів) до виконання робіт за предметом закупівлі у обсязі 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» на порушення умов підпункту 3.2 частини 3.1 та частини 3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надав інформацію (довідку тощо) щодо залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або незалучення субпідрядників.
Крім того, учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» на порушення умов частини 5.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не надав документ (довідку, гарантійний лист тощо), який підтверджує, що кінцевий бенефіціарний власник цього учасника не підпадає під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, рішення до застосування яких прийняті Радою національної безпеки та оборони України та введенні в дію Указами Президента України.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Водночас Замовник визначив учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» переможцем торгів та уклав з ним договір від 02.08.2019 № 2.
Період усунення порушень:
12.09.2019 12:25 - 27.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2019 12:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наша позиція викладена в поясненнях. За захистом наших прав плануємо звертатися до суду.
Дата публікації звіту:
18.09.2019 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
d1970190c875406ba471cd4747f1cb22
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.09.2019 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Олімпійська у с.Кринички Миколаївського району Миколаївської області) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 3.5. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, розміщеною в Додатку 5 до тендерної документації для виконання робіт за предметом закупівлі необхідно залучення автогудронаторів (мiсткiсть 3500 л).
У зв’язку з наведеним пропонуємо пояснити, яким чином учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» підтвердив наявність в нього вищезазначених машин (обладнання), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі?
2. Відповідно до пункту 5.2. розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки в довільній формі, про те, що кінцевий бенефіціарний власник (контролер) учасника не підпадає «під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, рішення до застосування яких прийняті Радою національної безпеки та оборони України та введені в дію Указами Президента України».
Відповідно до інформації, яка наведена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» є Арутюнян Роберт Царукович.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» надана інформація, що кінцевий бенефіціарний власник не підпадає під зазначені санкції?
3. Відповідно до пунктів 3.1. та 3.7. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» надав зазначену інформацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e837f5cc3c664ffab1c04238470c9cbb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.09.2019 13:41
Опис:
1. Щодо обладнання та довідки про субпідрядника:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою в Додатку 1 до тендерної документації формою.
Для уникнення дискримінації та обмеження кола учасників, тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового переліку техніки, яка повинна бути у власності або орендованою або залученої на інших правових підставах для самостійного виконання робіт Учасником, які можуть бути розцінені як дискримінаційні .
Відповідно до п.3.7. Розділу 3 Тендерної документації “У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі.”
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав “Інформацію про субпідрядника” від 03.07.2019 вих.№133 (далі - інформація) (Інформація додається).
Зміст наявної інформації засвідчує, що Учасник не планує залучати субпідрядника лише у обсязі 20 і більше відсотків. Водночас інформація також не містить твердження щодо не залучення субпідрядника взагалі та бажання Учасника виконувати роботи власними силами.
Таким чином, надана Учасником інформація свідчить про залучення субпідрядника(ів) в обсязі менше ніж 20 відсотків.
Оскільки відповідно до вимог тендерної документації, інформація (довідка, тощо) повинна бути надана в довільній формі, тож у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
В свою чергу, залучення Учасником субпідрядника(ів) в обсязі менше ніж 20 відсотків може свідчити про використання іншого обладнання, яке є у власності або залучене субпідрядником(ками) для виконання робіт, ніж те, яке зазначене Учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, як власне або орендоване.
Також, оскільки Учасник не планує залучати субпідрядну(і) організацію(ї) у обсязі менше 20 відсотків та він не зобов’язаний зазначати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати як субпідрядника, а також найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до тендерної документації) та подавати документи, а саме:
- довідку Субпідрядника про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази для виконання відповідних робіт (по формі наведеній в Додатку 1 до цієї документації);
- довідку Субпідрядника про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання відповідних робіт (по формі наведеній в Додатку 2 до цієї документації);
- ліцензія на будівельні роботи з додатком, якщо отримання ліцензії передбачено для робіт які доручаються субпідряднику,
у тендерного комітету відсутні підстави вважати тендерну пропозицію Учасника такою, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки всіх вимог тендерної документації було дотримано.
2. Щодо відсутності санкцій до кінцевого бенефіціарного власника:
Необхідна інформація зазначена в завантаженому у складі тендерної пропозиції файлі “20.Гарантійний лист щодо відсутності застосування санкцій.pdf” (далі - гарантійний лист).
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), а також п.1.5.1. Статуту Учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС», єдиним засновником товариства є громадянин України Арутюнян Роберт Царукович.
Відповідно до ЄДР “Відомості про органи управління юридичної особи - ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ (УЧАСНИК), ДИРЕКТОР”, керівні органи, є як загальні збори (учасник), так і директор.
Таким чином, оскільки єдиний засновник та учасник загальних зборів учасників товариства є Арутюнян Роберт Царукович, який здійснює керівництво організацією в рамках повноважень наданих йому статутом (Стаття 6 Статуту), він як і директор вважається керівником організації.
Згідно наведеної в гарантійному листі інформації “На виконання вимог тендерної документації гарантую, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС», його керівник та посадові особи не підпадають під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)...”.
Отже, оскільки на вимогу тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист в довільній формі (вимога тендерної документації: На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ (довідка, гарантійний лист, тощо) в довільній формі.), то підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні.
Також повідомляємо, що під час розгляду тендерних пропозицій нами перевіряється і інформація, яка знаходиться у відкритому доступі та в свою чергу, інформація про Арутюняна Роберта Царуковича як особи, яка підпадає під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідним рішенням РНБО.