-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів фізики, історії та математики )
Торги відмінено
1 558 542.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 585.42 UAH
мін. крок: 1% або 15 585.42 UAH
Номер:
ab9a4be4ecdf4ba9bad440176fd566e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-12-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2019 00:00
Період моніторингу:
12.07.2019 14:38 - 03.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.07.2019 № 29
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів
та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.07.2019 №29
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-19-000568-c 19.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог Наказу №490.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 6 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель (додатку), розгляду тендерної пропозиції порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) від 19.06.2019 №46, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЕЛІМ», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 08.07.2019 №48, повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2019.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що:
- в порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (п.1.1 додатку 1) не містить вимоги підтвердження учасником відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17;
- в порушення вимог пункту частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (п.2.1 додатку 1) містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі та умови оплати договору, чим не дотримано вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357.
Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 08.07.2019 №48 учасника ТОВ «ЕЛІМ» визначено Замовником переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЕЛІМ».
При цьому, на порушення вимог абзацу 6 частини першої статті 10 Закону повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 11.07.2019 (на 3 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі).
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Період усунення порушень:
17.07.2019 17:11 - 01.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2019 17:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відміна відкритих торгів через неможливість усунути порушення
Дата публікації звіту:
23.07.2019 15:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни закупівлі
Дата публікації:
24.07.2019 09:38