-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Завершена
310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Номер:
b2c5a78e79e64f89a03c85908552a07c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2019 00:00
Період моніторингу:
22.08.2019 12:44 - 17.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2019 № 44
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.08.2019 № 44
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-19-000107-b 19.06.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання та виконання договору про закупівлю порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником прийнято рішення про усунення даного порушення шляхом внесення змін до Договору в частині зменшення суми Договору на 186 296,52 грн в зв’язку із закриттям договору згідно із Додатковою угодою від 22.08.2019 № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету 19.06.2019 № 94 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ФОП Аврахова Катерина Григорівна (далі – ФОП Аврахова), протокол засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113, вимогу про усунення порушення ФОП Аврахова, протокол засідання тендерного комітету від 23.07.2019 № 120, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 31.07.2019 № 462 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель, додаткову угоду від 22.08.2019 № 1 до договору від 31.07.2019 № 462 (далі – Додаткова угода), повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Аврахова вимогам тендерної документації.
Так, аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП Аврахова згідно протоколу засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113 встановлено, що підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника є не надання ФОП Аврахова в складі тендерної пропозиції інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Проте, пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації не містить вимоги надання учасниками інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Також, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є те, що у складі тендерної пропозиції даного учасника наявний лише перелік матеріально – технічної бази, без документального підтвердження її наявності.
Однак, пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності матеріально – технічної бази.
Таким чином, з огляду на вищевикладене, слідує, що замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП Аврахова з підстав, визначених у протоколі засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113, чим порушено пункт 4 частини 1 статті 30 Закону.
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником прийнято рішення про усунення даного порушення шляхом внесення змін до Договору в частині зменшення суми Договору на 186 296,52 грн в зв’язку із закриттям договору згідно із Додатковою угодою від 22.08.2019 № 1. Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено у визначені законодавством терміни.
2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП Аврахова, а також неправомірно визнав переможцем учасника ФОП «Муравіцька Оксана Михайлівна».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання та виконання договору про закупівлю порушень не установлено.
Період усунення порушень:
05.09.2019 18:02 - 20.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.09.2019 18:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом освіти усунуте зазначене у моніторингу порушення, шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту:
06.09.2019 13:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
06.09.2019 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
9addc457309c434f80be102f24a4a893
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.08.2019 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-19-000107-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З гідно інформації, яка міститься в протоколі засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113 (далі – протокол № 113) Вами відхилено найбільш економічно вигідну за результатами аукціону пропозицію ФОП Аврахової Катерини Григорівни (далі – ФОП Аврахова) з ціновою пропозицією 187 550,00 грн, при цьому, в ході моніторингу встановлено, що підстави відхилення є неправомірними.
Так, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є ненадання даним учасником інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Проте, п. 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 94 (далі – тендерна документація) не містить вимоги надання учасниками інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Крім того, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є те, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова наявний лише перелік матеріально – технічної бази, без документального підтвердження її наявності.
Однак, п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» р. ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності матеріально – технічної бази та відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахової за даною підставою є неправомірним.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
172e3227bfd34a2895513f2d6b87e49e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.08.2019 16:56
Опис:
Відділ освіти надає пояснення в рамках моніторингу до закупівлі "Картопля (UA-2019-06-19-000107-b)". Відповідно до абз.2 п.1 статті 7.1 Закону України "Про публічні закупівлі" моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Інформуємо, що договір № 462 від 31.07.2019 року між відділом освіти та ФОП Муравіцькою О. М. є розірваним . На підтвердження розірвання договору відділом освіти відповідно абз.10 п.1 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднено звіт про виконання договору та прикріплено додаткову угоду № 1 від 22.08.2019 року.
Номер:
bf2194b9e8724016a508c253a9ce2192
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.08.2019 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-19-000107-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Вами оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання умов договору, сформований 27.08.2019, в термін, що перевищує строки, визначені частиною 1 статті 10 Закону, а саме – три дні з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, враховуючи що Договір про закупівлю від 31.07.2019 № 462 розірваний згідно з додатковою угодою від 22.08.2019 № 1 до вищезазначеного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1a9a63562a2b40f1a18733fd4d27526b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.09.2019 09:38
Опис:
Відділ освіти повідомляє, що договір № 462 31.07.2019 розірваний згідно з додатковою угодою від 22.08.2019 № 1, на всю суму договору, тобто жодної проплати за товар згідно вищенаведеного договору відділом освіти здійснено не було. Стосовно публікації звіту про виконання договору та публікації його 27.08.2019 р. повідомляємо, що згідно п.5 ст. 254 ЦК Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, таким чином оскільки 26.08.2019 р. був вихідний день, то звіт про виконання договору оприлюднено наступного за ним днем.
Номер:
5eb1426bd987449fa93e782be055413d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
03.09.2019 09:57
Опис:
Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради повідомляє, що за договором №462 від 31.07.2019 р. було здійснено проплату в розмірі 1563.48 грн (без ПДВ) (копії видаткових накладних додаємо), на данний момент вищевказаний договір закрито і поставка товару за ним не здійснюється.