• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля

Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Номер: b2c5a78e79e64f89a03c85908552a07c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.08.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 22.08.2019 12:44 - 17.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.08.2019 № 44 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 21.08.2019 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-19-000107-b 19.06.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону В .о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання та виконання договору про закупівлю порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником прийнято рішення про усунення даного порушення шляхом внесення змін до Договору в частині зменшення суми Договору на 186 296,52 грн в зв’язку із закриттям договору згідно із Додатковою угодою від 22.08.2019 № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету 19.06.2019 № 94 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ФОП Аврахова Катерина Григорівна (далі – ФОП Аврахова), протокол засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113, вимогу про усунення порушення ФОП Аврахова, протокол засідання тендерного комітету від 23.07.2019 № 120, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 31.07.2019 № 462 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель, додаткову угоду від 22.08.2019 № 1 до договору від 31.07.2019 № 462 (далі – Додаткова угода), повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Аврахова вимогам тендерної документації. Так, аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП Аврахова згідно протоколу засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113 встановлено, що підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника є не надання ФОП Аврахова в складі тендерної пропозиції інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Проте, пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації не містить вимоги надання учасниками інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Також, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є те, що у складі тендерної пропозиції даного учасника наявний лише перелік матеріально – технічної бази, без документального підтвердження її наявності. Однак, пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності матеріально – технічної бази. Таким чином, з огляду на вищевикладене, слідує, що замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП Аврахова з підстав, визначених у протоколі засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113, чим порушено пункт 4 частини 1 статті 30 Закону. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником прийнято рішення про усунення даного порушення шляхом внесення змін до Договору в частині зменшення суми Договору на 186 296,52 грн в зв’язку із закриттям договору згідно із Додатковою угодою від 22.08.2019 № 1. Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено у визначені законодавством терміни. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП Аврахова, а також неправомірно визнав переможцем учасника ФОП «Муравіцька Оксана Михайлівна». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання та виконання договору про закупівлю порушень не установлено.
Період усунення порушень: 05.09.2019 18:02 - 20.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2019 18:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти усунуте зазначене у моніторингу порушення, шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 06.09.2019 13:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 06.09.2019 15:37

Запити/Пояснення