• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання для влаштування скейт-парку по вулиці Зоряна в с. Муроване Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області )

Завершена

435 516.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 177.58 UAH
Номер: 36341fce36b24d27863b6f39e3badf7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-16-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 16.04.2020 17:05 - 09.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.04.2020 № 67 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-18-000744-a 18.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами моніторингу щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Аналізом порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-05-28-001116-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Марченко О.В. (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію ТОВ "Стріт Комфорт", протоколи засідання тендерного комітету Замовника, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.07.2019 № 203. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що в примітці Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником вказано, що зазначений в цьому додатку проект договору не є остаточними і вичерпними, і умови договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору Згідно частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 7-1 Закону, моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону не проводився. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ "Стріт Комфорт", з яким 25.07.2019 укладено договір №203 (далі – Договір) на суму 399 000,00 грн з ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю та тендерної документації Замовника термін поставки товару – 31.12.2019 року. Аналогічно у пункті 5.1 укладеного Договору зазначено строк поставки товару до 31.12.2019 року. Строк дії укладеного Договору №203 до 31.12.2019 (пункт 10.1 договору), а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору №203 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-06-18-000744-a, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 06.12.2019 здійснено оплату за Договором № 203 на користь ТОВ "Стріт Комфорт" в сумі 399000,00 грн за комплекс Скейтпарк (цiльна фiгура iз своїм покриттям розміром 3.7х17.8х0,9), підставою для оплати зазначено видаткову накладну № 81 вiд 04.12.2019. Вказана сума відповідає сумі укладеного Договору №203. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання Договору №203 (здійснення поставки товару та його оплати станом на 06.12.2019) та закінчення строку дії Договору №203 (31.12.2019) звіт про виконання договору на час завершення моніторингу (23.04.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень: 24.04.2020 09:43 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2020 09:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник проаналізувавши Висновок повідомляє наступне: 1. Що до зауваження, що при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі - Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Проте на момент оголошення закупівлі (і до 01.11.2019 р.) в електронній системі закупівель не було реалізовано наяність такиз рядків у Оголошеннях та Звітах. Це підтверджується Листом Мінекономрозвитку від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” . Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» «Оголошення про проведення відкритих торгів» та «Звіт про результати процедури закупівлі» ФОРМУЮТЬСЯ СИТЕМОЮ АВТОМАТИЧНО – Замовник не мав можливості самостійно внести в електронну систему пункти, що не були реалізовані в електронній системі. Отже описане Вами порушення відбулося не з вини Замовника. 2. Замовником вжито заходи що до усунення порушення – опубліковано Звіт про виконання договору. Інші заходи вчинити неможливо оскільки зазначені порушення є необґрунтованими, та й неможливими до виправлення, оскільки неможливо виправити такий тип порушення після укладення договору. Замовник зобов’язується не допускати такі порушення в подальшому.
Дата публікації звіту: 29.04.2020 17:44