-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015, код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний зимовий робочий одяг для працівників філій ПрАТ «Укргідроенерго»).
Спеціальний зимовий робочий одяг для працівників філій ПрАТ «Укргідроенерго».
Торги відмінено
2 251 931.47
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 500.00 UAH
Номер:
1add5370135b47b48da4bdeae790992f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-13-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2019 00:00
Період моніторингу:
13.08.2019 16:23 - 06.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.08.2019 № 236
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-06-18-000448-a 18.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою 04.09.2019 в електронній системі закупівель, відповідно до частини першої статті 31 Закону торги відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовник 18.06.2019 № 70-19, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Журавка Торг», товариства з обмеженою відповідальністю «Швейне об’єднання «Робочий Стіль», товариства з обмеженою відповідальністю «Атон-Торг», товариства з обмеженою відповідальністю «МІК», повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 19.07.2019 № 7-2/3243, від 31.07.2019 № 7-2/3478 та від 08.08.2019 № 7-2/3633, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 12.07.2019 б/н, від 24.07.2019 б/н, від 02.08.2019 № б/н та від 12.08.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.09.2019 № 12783-р/пк-пз, від 12.09.2019 № 12839-р/пк-пз та від 12.09.2019 № 12840-р/пк-пз, повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися від 04.09.2019 б/н, пояснення Замовника з власної ініціативи надані 04.09.2019 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Слід зазначити, що згідно з інформацією та поясненням Замовника оприлюднених 04.09.2019 в електронній системі закупівель, торги відмінені відповідно до частини першої статті 31 Закону через порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
20.09.2019 17:15 - 05.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2019 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
f354ef74504e44b296c01cda7e6094cd
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
29.08.2019 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2019 00:00
Опис:
Н А К А З
29.08.2019 № 248
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2019-06-18-000448-a.c1, UA-2019-06-18-000448-a.c2 та UA-2019-06-18-000448-a.c3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-18-000448-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 18 червня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 12 серпня 2019 року № 236 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
de4d7c1fb2b94f91985b0def7947f78d
Назва:
Торги відмінено
Дата опублікування:
04.09.2019 14:30
Опис:
Торги відмінено відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.