-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
39160000-1 Шкільні меблі (сенсорна кімната)
39160000-1 Шкільні меблі (сенсорна кімната)
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
304b85652cdb4a1b8962d5c9e5b0a10b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2019 00:00
Період моніторингу:
22.10.2019 17:08 - 12.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.10.2019 № 45
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 22 жовтня 2019 року №45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-06-17-000010-b від 17.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладення договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1» (далі – Замовник); рішення уповноваженої особи від 17.06.2019 № 1; протокол переговорів між Замовником та Обласним комунальним підприємством «Буковинська книга» від 17.06.2019; повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2019; договір від 05.07.2019 № 58 (далі – договір № 58); звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05.07.2019; пояснення Замовника, отримане 29.10.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не внесена інформація щодо джерела фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку №490).
Також, в ході моніторингу встановлено, що Замовником надано відповідь на запит на 4-ий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону, відповідно до якої Замовник протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.11.2019 12:36 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2019 12:36
Запити/Пояснення
Номер:
8a54e40f30f24288b70c05ac8ee77445
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2019 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2019 23:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «39160000-1 Шкільні меблі (сенсорна кімната)», кодом за ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-17-000010-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чи виконано договір від 05.07.2019 № 58 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
9b6e61808f7f496e807ced429ade1524
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
29.10.2019 21:44
Опис:
Строк дії договору до 31.12.2019 року. Звітування про виконання, згідно ЗУ 922 і рішення судів- протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Закінчення 31.12.2019 року.