-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Котли
Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер:
62c2ea3516ed4725ad017d760ce1346f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-17-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2020 00:00
Період моніторингу:
17.02.2020 17:12 - 10.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2020 № 34
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.02.2020 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-15-000037-c 15.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договорів закупівлі установлено порушення частини 4 статті 36.
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного вищого навчального закладу «Дрогобицький механіко-технологічний коледж» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Приватного підприємства «ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ» (далі – ПП «ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ»); повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2019; договір № 38 від 02.08.2019 (далі – Договір № 38).
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі.
При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі» форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 01.07.2019 внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини 4 статті 36 Закону умови укладеного договору з ПП «ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ» від 02.08.2019 № 38 не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації (проекту договору) Замовника, зокрема, пункт 2.2. та пункт 4.4 укладеного договору не відповідають проекту договору, що міститься у тендерній документації.
Так, в проекті договору у пункті 2.2. розділу 2 «Умови поставки» визначено, що поставка товару здійснюється з моменту підписання договору, до 31 грудня 2019 року, за погодженим графіком, відповідно до заявок Покупця. Однак, в укладеному Договорі № 38 дата поставки товару не зазначена.
Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника (пункт 4 роздл VI «Результати торгів та укладання логовору про закупівлю») визначено, що однєю із істотних умов договору є місце та строк поставки товарів. За згодою сторін зазначена угода може бути доповнена, або скоригована, крім істотних умов договору (пункт 3 роздл VI тендерної документації).
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Крім цього, проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ПП «ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ», з яким 02.08.2019 укладено Договір № 38 на суму 218 999,00 грн з ПДВ.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю, тендерної документації та Договору № 38 строк поставки товарів - до 31.12.2019 року. Датою поставки Товару є дата передачі Покупцю Товару відповідно до видаткової накладної (пункт 4.1 Договору № 38).
Строк дії укладеного Договору № 38 – до 31.12.2019 та до повного виконання сторонами своїх зобов'язань (пункт 8.1 Договору).
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-06-15-000037-с, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)», встановлено, що Замовником здійснено оплату за Договором № 38 на користь ПП «ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ» в сумі 218 999,00 грн, за котли, підставою для оплати зазначено видаткову накладну від 02.09.2019 № 1, від 11.09.2019 №1/09, від 16.09.2019 №2, від 07.10.2019 №5 та від 22.10.2019 №4/10. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 38.
Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівлень інформації та документів по закупівлі UA-2019-06-15-000037-с строк дії Договору № 38 не продовжувався (відповідні додаткові угоди щодо продовження строку дії договору не оприлюднено).
Отже, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання Договору № 38 (здійснення поставки котлів та його оплати в повному обсязі станом на 23.10.2019) та закінчення строку дії Договору № 38 (31.12.2019) звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (20.02.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень:
21.02.2020 09:04 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2020 09:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що відповідно до листа МЕРТу від 28.05.2019р, передбачено, що технічна можливість заповнення зазначених полів у системі PROZORRO відсутня.
Таким чином, джерело фінансування закупівлі вказано замовником в полі "додаткова інформація" та зазначена в оголошенні.
Щодо невідповідності договору, зазначаємо, що термін дії угоди вказаний до 31.12.2019 року, таким чином є цілком зрозумілим що поставка обладнання має бути здійснена до 31 грудня 2019 року. Більше того, замовником додатково визначено графік фінансування, для можливості вчасної оплати за поставлену продукцію. Вся продукція, відповідно до умов договору була поставлена до 31 грудня 2019 року.
Звіт про виконання договору оприлюднено в системі.
Дата публікації звіту:
28.02.2020 21:42