• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Побудова системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул.Пирогова,29

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер: b90d2a6771a64955be55fd9c5d70bacd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.07.2019 15:44 - 09.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.07.2019 №38 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.07.2019 №38 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4.UA-2019-06-14-003175-b 14.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів – ТОВ «Саламандр», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 04 липня 2019 року №22,повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 22 липня 2019 року №49 та пояснення від 30 липня 2019 року, від 02 серпня 2019 отримані від замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації замовника передбачено надання переможцем торгів у строк що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону. Зокрема, на підтвердження підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. За результатами моніторингу встановлено, що переможцем торгів ТОВ «Саламандр», у строк що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на підтвердження відсутності підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону завантажено через електронну систему закупівель 08 липня 2019 року та відправлено «Новою поштою» 09 липня 2019 року довідку від 27 червня 2019 року №116866 видану ГУ ДФС у м. Києві про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, із строком її дії до 06 липня 2019 року, тобто документ на дату його подання (08 та 09 липня 2019 року) втратив чинність, чим не дотримано вимог Додатку 4 тендерної документації. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Водночас, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Саламандр», а уклав з ним договір від 22 липня 2019 року №49 вартістю 233000,0 грн.
Період усунення порушень: 08.08.2019 11:08 - 23.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.08.2019 11:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником. 08 серпня Управлінням Північного офісу Держаудит служби у Вінницькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини даного висновку зазначено зобов’язання щодо здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації замовника (Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області) передбачено надання переможцем торгів у строк що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону. Зокрема, на підтвердження підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. В розумінні замовника мається на увазі момент подання документу - це момент подання тендерної пропозиції і дана довідка була надана для підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів вже переможцем торгів ТОВ «Саламандр» на заміну листа від 27.06.2019 за №7 у складі тендерної пропозиції учасника торгів. Тобто на дату 27.06.2019 довідка подана ТОВ «Саламандр» була дійсною. Крім того, на момент підготовки пакета документів для подачі замовнику переможцем торгів ТОВ «Саламандр», про що свідчить дата вихідного супровідного листа, а саме лист від 05.07.2019 за №02/1, надана довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, була дійсною. Також, додатково, переможцем торгів була надана довідка від 09.07.2019 року за №121410, видана ГУ ДФС у м. Києві про те, що станом на 09.07.2019 ТОВ «Саламандр» не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів. Станом на 08.08.2019 скасувати процедуру немає можливості, оскільки роботи (послуги) з побудови системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області завершуються. В подальшому, при розробці тендерної документації і проведенні процедур закупівель дані зауваження будуть враховані.
Дата публікації звіту: 12.08.2019 17:53

Запити/Пояснення