-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Профнастил кровельний, гвинти самонарізні покрівельні, коньки покрівельні)
Завершена
245 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 228.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 228.50 UAH
Номер:
49d3288717014edaa5c09709af1e27ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-08-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2019 00:00
Період моніторингу:
08.08.2019 15:29 - 03.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2019
№ 43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2019 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2019-06-14-000838-c від 14.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ», які не відповідали умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможців, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ», протокол тендерного комітету від 04.07.2019, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 15.07.2019 року № 6.
За результатами аналізу питання дотримання Державним навчальним закладом «Малинський професійний ліцей» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та без унесення наявної інформації в пункти 8-1 та 11 форми повідомленні про намір укласти договір, затвердженої Наказом № 490.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Крім того, встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 2 розділу II тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками тендерних пропозицій в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, через електронну систему закупівель з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-15 (далі – Закон № 851-15).
Зокрема, статтею 6 Закону № 851-15 передбачено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Проте, аналізом встановлено, що після подання переможцем ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» електронного документа з тендерною пропозицією та завантаження необхідних документів, що вимагались Замовником у тендерній документації в електронному вигляді через електронну систему закупівель, не накладено електронний підпис, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу II тендерної документації.
Крім того, відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону № 922, визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Поряд з тим, пунктом 6 розділу II та пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації, Замовником встановлено імперативну умову, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, а саме:
- оригінал довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів) наданої уповноваженим контролюючим органом, що дійсна станом на дату подання документа;
- довідка/інформація у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- оригінал (або нотаріально завірену копію) довідки з МВС України виданої не раніше 60 календарних днів до дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих
мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- довідка/інформація у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що учасником - переможцем торгів ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» 08.07.2019 року (на 4 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) завантажено лише скан-копію оригіналу довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів) наданої уповноваженим контролюючим органом, що дійсна станом на дату подання документа, що суперечить вимогам пункту 6 розділу II та пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації та відповідно не відповідає абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону № 922.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 2 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем учасника ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» та уклав з ним договір про закупівлю від 15.07.2019 № 6.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі передбаченого Законом замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
20.08.2019 17:14 - 06.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2019 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунути порушення неможливо тому, що процедура закупівлі вже закончена, товар отримано, оплата проведена.
Дата публікації звіту:
22.08.2019 11:34