-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 – 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (придбання путівок до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку)
Завершена
753 060.00
UAH без ПДВ
Номер:
4bb176d21b67401aa6bfda6aa95a951b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-26-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2020 00:00
Період моніторингу:
26.10.2020 15:29 - 17.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.10.2020 № 171
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-14-002626-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівельВисокопільської спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Херсонської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; договір про закупівлю від 27.06.2019 №1 (далі – Договір), Додаткова угода №1 від 27.08.2019 (далі - Додаткова угода).
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 10.1 Договору, строк його дії спливає 31.12.2019.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Замовником не оприлюднено інформацію про подальше продовження дії Договору.
Крім цього, за результатом дослідження встановлено, що загальна вартість Договору з урахуванням внесених Додатковою угодою змін (пункт 3.1 Договору) складає 677 754,00 грн.
Відповідно до відкритих даних про використання публічних коштів (посилання - https://spending.gov.ua/new/), протягом дії Договору, проведена оплата за отримані Замовником послуги в сумі 677 754,00грн.
Таким чином, умови Договору щодо надання послуг та проведення Замовником розрахунків за їх отримання виконано.
При цьому, в порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції на 01.01.2019) (далі – Закон) Замовником не оприлюднено звіт про виконання Договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
28.10.2020 14:57 - 12.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2020 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт про виконання договору оприлюднено. Та будуть вжиті заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
11.11.2020 15:44