• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів (встановлення електрофільтра на котел ст. №4) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками - з питань предмету закупівлі (технічних питань): заступник директора з питань реконструкції Мельничук Владислав Андрійович, вул. Промислова, 1, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77304, тел./факс: (03472) 7-89-11; з процедурних питань: начальник тендерного сектору Галуга Володимир Богданович, вул. Промислова, 1, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77304, тел. (03472) 7-89-11, e-mail: yurist2@kltec.if.ua.

Торги відмінено

117 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000 000.00 UAH
Номер: 1e385cdd971048148fbb58ed8ed524cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-07-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 15.05.2020 14:44 - 06.06.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.05.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 14.05.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2019-06-14-002549-b 14.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення під час здійснення моніторингу не досліджувалося. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Калуська теплоелектроцентраль – нова» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.06.2019 № 170/2019, протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2019 № 179/2019 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 08.07.2019 № 177/2019, від 17.07.2019 № 190/2019, від 17.07.2019 № 191/2019, від 23.07.2019 № 197/2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Металбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Запорізький тепло-енерго проект», товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтермомонтаж-Енерго», товариства з обмеженою відповідальністю «КАЗБЕГ» (далі – ТОВ «КАЗБЕГ»), повідомлення про намір укласти договір, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 21.08.2019 № 11645-р/пк-пз, рішення Окружного адміністративного суду міста Києва (далі – Суд) від 06.03.2020 № 640/17426/19, ухвала Шостого апеляційного адміністративного суду (далі – Апеляційний суд) від 21.05.2020 по справі № 640/17426/19, пояснення Замовника надані з власної ініціативи через електронну систему закупівель 20.05.2020, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 22.05.2020 (далі – пояснення). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником визначено переможцем торгів ТОВ «КАЗБЕГ», про що в електронній системі закупівель 23.07.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, станом на 15.05.2020 (дата початку моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-яких рішень тендерного комітету Замовника щодо цієї закупівлі. Згідно з поясненням щодо причин не укладання з ТОВ «КАЗБЕГ» договору про закупівлю чи його не оприлюднення Замовник повідомив, що ТОВ «КАЗБЕГ» не погодився з рішенням колегії АМКУ, яким зобов’язно Замовника відмінити процедуру закупівлі, та звернувся до Суду із позовом щодо визнання протиправним і скасуванням рішення колегії АМКУ, який Суд своїм рішенням від 06.03.2020 № 640/17426/19 задовольнив в повному обсязі. Колегія АМКУ подала до Апеляційного суду апеляційну скаргу на рішення Суду від 06.03.2020 № 640/17426/19, яка ухвалою Апеляційного суду від 21.05.2020 прийнята до розгляду та на момент проведення моніторингу рішення за результатом розгляду справи не прийнято. Враховуючи інформацію розміщену в електронній системі закупівель та пояснення Замовника питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю дослідити під час здійснення моніторингу не надалося можливим.
Період усунення порушень: 02.06.2020 21:59 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 21:59

Запити/Пояснення