-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(ДК 021:2015, код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)Капітальний ремонт нежитлової будівлі Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІступенів,а саме здійснення загальнобудівельних робіт :Ремонт та посилення зовнішніх стін будівлі;Покрівля ;Зовнішнє оздоблення (частково) за адресою:Київська обл.,смт.Згурівка ,вул.Героїв Майдану,буд 1
Торги не відбулися
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер:
e8722212daf944e6aff21d59005a3a0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-27-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2019 00:00
Період моніторингу:
27.08.2019 17:47 - 18.09.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2019 № 161
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-06-13-002009-b 13.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення абзацу 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТМОНТАЖ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29.08.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.06.2019 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТМОНТАЖ», приватне підприємство «Ялик» (далі – Учасник), протоколи засідання тендерного комітету від 04.07.2019 б/н та від 22.08.2019 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2019 № 10746-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Ялик» з підстав, викладених у протоколі засідання тендерного комітету від 22.08.2019 б/н.
Так, відповідно до пункту 2 Розділу 5 ТД усі документи, які учасник готує чи отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути датовані/видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням відгуків, ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів, установчих документів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
Установчими документами юридичної особи відповідно до пункту сімнадцятого частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.03.2003 № 755-IV (далі – Закон № 755-IV) є установчий акт, статут, програма політичної партії, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо.
У складі пропозиції міститься Статут ПП «Ялик», затверджений рішенням власника від 30.01.2019 № 18 та опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії від 31.01.2019, в якому зазначено код доступу до останньої редакції установчих документів та який лише фіксує подання особою документів для реєстрації та результати їх розгляду, що випливає з наступного.
Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає, у тому числі прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі, відповідно до пункту другого частини другої статті 25 Закону № 755-IV.
Крім того, відповідно до частини четвертої статті 14 Закону № 755-IV для проведення державної реєстрації документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.
До того ж, пунктом дев’ятим частини першої статті 1 Закону № 755-IV передбачено визначення поняття «код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації» - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Поряд з цим, пунктом третім Розділу ІІ Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 передбачено, що державний реєстратор, уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації приймають заяву та документи в паперовій формі за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів.
За бажанням заявника державний реєстратор, уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру формують та роздруковують заяву про державну реєстрацію, на якій заявник проставляє власний підпис за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній.
Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.
Тобто, Учасником виконано вимоги, встановлені Замовником у пункті 2 Розділі 5 ТД в повному обсязі.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію приватне підприємство «Ялик», яка відповідала вимогам ТД, чим порушено норми абзацу 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
Період усунення порушень:
29.08.2019 15:12 - 13.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2019 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повторний розгляд тендерної пропозиції та визначення переможцем процедури відкритих торгів ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЯЛИК» (далі – ПП«ЯЛИК») згідно рішення про проведений моніторинг за результатами проведених відкритих торгів згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт нежитлової будівлі Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІступенів,а саме здійснення загальнобудівельних робіт :- Ремонт та посилення зовнішніх стін будівлі;- Покрівля ; - Зовнішнє оздоблення (частково) за адресою: Київська обл., смт.Згурівка,вул.Героїв Майдану,буд 1(ДК 021:2015, код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Дата публікації звіту:
03.09.2019 15:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
11.11.2019 14:05