-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Спеціальні продукти харчування , збагачені поживними речовинами ( Спеціальний продукт харчування для дітей від 4 до 12 років, хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2/Ф-АМ)
Завершена
75 960.00
UAH з ПДВ
Номер:
9454afc893104045964643984c0d7552
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2019 00:00
Період моніторингу:
14.06.2019 16:29 - 09.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2019 № 26
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.06.2019 № 26.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-13-001548-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель(додаток) на 2019 рік, звіт про укладений договір ID: UA-2019-06-13-001548-b, договір № 134/06 від 07.06.2019, пояснення Замовника від 20.06.2019, оприлюдненими в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що оприлюднення Комунальним некомерційним підприємством «Миляцький центр первинної медико-санітарної домопоги» Миляцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області звіту про укладені договори за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b здійснено з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: договір № 134/06 укладений 07.06.2019, а звіт про укладені договори за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 13.06.2019.
Період усунення порушень:
24.06.2019 17:07 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2019 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" МИЛЯЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДУБРОВИЦЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, про укладений договір ID: UA-2019-06-13-001548-b, договір № 134/06 від 07.06.2019 року. Так як, спеціальні продукти харчування , збагачені поживними речовинами ( Спеціальний продукт харчування для дітей від 4 до 12 років, хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2/Ф-АМ) були видані хворим дітям для споживання, та надаємо звіт про видачу продуктів харчування.Тому усунути дану причину виявленого порушення неможливо.
Дата публікації звіту:
26.06.2019 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
f68b715f1c284b82a00931c13ab15c1a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2019 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Спеціальний продукт харчування для дітей від 4 до 12 років, хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2/Ф-АМ)» Комунальним некомерційним підприємством «Миляцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Миляцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області (ДК 021:2015:15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами), адреса: вулиця Василевського, 122 А, с. Миляч, Рівненська область, 34133 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 13.06.2019 оприлюднений звіт про укладений договір за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b, який містить інформацію про укладення Комунальним некомерційним підприємством «Миляцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Миляцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області з Приватним акціонерним товариством «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» договору за
№ 134/06 від 07.06.2019. Поясніть, чому звіт про укладений договір за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b оприлюднений через 6 днів з дня укладення договору, вказаного у даному звіті.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
80f9fafd9f56461dbf03d914df2612d1
Назва:
Пояснення до закупівлі ID: UA-2019-06-13-001548-b
Дата опублікування:
20.06.2019 12:45
Опис:
Комунальним підприємством "Миляцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Миляцької сільської ради - було створено закупівлю за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b, з Приватним акціонерним товариством "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" договір № 134/06 від 07.06.2019 р.тому що, були надані документи без печатки. А так як щоб створити закупівлю та проплатити за даний товар кошти,то чекали на оригінали документів з підписом та печаткою, на не були усвідомлені в даній ситуації.