• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Спеціальні продукти харчування , збагачені поживними речовинами ( Спеціальний продукт харчування для дітей від 4 до 12 років, хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2/Ф-АМ)

Завершена

75 960.00 UAH з ПДВ
Номер: 9454afc893104045964643984c0d7552
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.06.2019 16:29 - 09.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.06.2019 № 26 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління А. КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.06.2019 № 26. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-06-13-001548-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель(додаток) на 2019 рік, звіт про укладений договір ID: UA-2019-06-13-001548-b, договір № 134/06 від 07.06.2019, пояснення Замовника від 20.06.2019, оприлюдненими в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що оприлюднення Комунальним некомерційним підприємством «Миляцький центр первинної медико-санітарної домопоги» Миляцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області звіту про укладені договори за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b здійснено з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: договір № 134/06 укладений 07.06.2019, а звіт про укладені договори за номером ID: UA-2019-06-13-001548-b оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 13.06.2019.
Період усунення порушень: 24.06.2019 17:07 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2019 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" МИЛЯЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДУБРОВИЦЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, про укладений договір ID: UA-2019-06-13-001548-b, договір № 134/06 від 07.06.2019 року. Так як, спеціальні продукти харчування , збагачені поживними речовинами ( Спеціальний продукт харчування для дітей від 4 до 12 років, хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2/Ф-АМ) були видані хворим дітям для споживання, та надаємо звіт про видачу продуктів харчування.Тому усунути дану причину виявленого порушення неможливо.
Дата публікації звіту: 26.06.2019 11:40

Запити/Пояснення