-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина твердих порід(граб,ясен,дуб)
Завершена
1 018 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 188.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 188.00 UAH
Номер:
f646e283e762405b9f0e1185a0509c08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2019 00:00
Період моніторингу:
24.07.2019 12:52 - 15.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2019 №39
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-06-13-000253-a 13.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, складання тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Немирівського району Вінницької обласної Ради (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Бондаря І.П., протокол засідання тендерного комітету від 09 липня 2019 року №36, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 липня 2019 року №118 .
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Бондаря І.П. умовам тендерної документації замовника в частині відсутності у її складі документу, який вимагався замовником на підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема листа-відгука від організації, зазначеної у довідці про результати виконання учасником аналогічних договорів (пункт 5.1.1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, та уклав з ним договір 22 липня 2019 року №118.
Період усунення порушень:
02.08.2019 11:42 - 17.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2019 11:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На засідані тендерного комітету Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради було розглянуто Висновок рішення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області закупівлі дров (03410000-7-Деревина ),де зазначено ,що Замовником було здійснено порушення Законодавства,а саме не було відхилено пропозицію Учасника ФОП Бондар І.П.,яка не відповідала кваліфікаційним критеріям,установленим статтею 16.Закону.Зокрема в тендерній пропозиції учасника не було надано листа-відгука від організації,натомість надано лист про співпрацю.Тендерний комітет Замовника прийняв рішення розірвати договір на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.,таким чином усунути порушення Закону.Тендерним комітетом Ситковецької школи-інтернат було вирішено звернутись до Учасника ФОП Бондар для укладення додаткової угоди на розірвання Договору на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.За згодою Учасника ФОП Бондар дія договору№118,від 22.07.2019р.була повністю припинена,відповідно було усунуте порушення Замовником Закону.Надалі тендерний комітет Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради зобов язується працювати згідно чинного Законодавства.
Дата публікації звіту:
09.08.2019 10:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 22 липня 2019 року №118 (додаткова угода від 08 серпня 2019 року)
Дата публікації:
09.08.2019 13:06