-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги оздоровлення та відпочинок
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер:
631ad134647b4518a804ac7aed8f047b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-15-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2020 00:00
Період моніторингу:
16.07.2020 10:16 - 07.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2020 №37
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-06-12-000080-b 12.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Жмеринської районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Пансіонат з лікування «АІФА»», протокол засідання тендерного комітету від 08 липня 2019 року №16, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26 липня 2019 року №81, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 21 липня 2020 року та 22 липня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490), не внесена інформація в оголошення про проведення відкритих торгів та у повідомлення про намір укласти договір про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пансіонат з лікування «АІФА», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 08 липня 2020 року №16), вимогам тендерної документації в частині незавантаження до кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
- довідки про наявність педагогічного персоналу (із зазначенням кількості працівників, посади, прізвища з ініціалами та стажу роботи в учасника) (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність медичного персоналу (із зазначенням кількості, прізвищ з ініціалами, освітнього рівня) (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність обслуговуючого персоналу (із зазначенням кількості, посади обслуговуючого персоналу) (пункт 5 розділу 3 тендерної документації).
Поряд з цим, встановлено, що у довідці про наявність пляжів, рятувальників та спецзасобів поданій учасником ТОВ «Пансіонат з лікування «АІФА» відсутня інформація щодо кількості рятувальників, чим порушено вимоги підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації замовника.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Пансіонат з лікування «АІФА», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір від 26 липня 2019 року №81 на суму 449400,00 гривень.
Згідно абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, за результатами моніторингу установлено, що умовами договору від 26 липня 2019 року №81 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 11 вересня 2019 року на підставі акта від 09 серпня 2019 року №120, здійснено розрахунки із ТОВ «Пансіонат з лікування «АІФА» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 26 липня 2019 року №81.
Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 21 липня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
23.07.2020 14:40 - 07.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2020 14:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на лист 26-02-05-14/2926 від 23.07.2020
Дата публікації звіту:
03.08.2020 08:41
Запити/Пояснення
Номер:
22bce1859eac4d8ba9586e8a2d58d737
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2020 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-12-000080-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 26 липня 2019 року №81?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
31f36a1061934c48ba834db57d5b872a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.07.2020 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-12-000080-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Пансіонат з лікування «АІФА», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 08 липня 2019 року №16), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- довідки про наявність пляжів, рятувальників та спецзасобів (із зазначенням найменування, місця розташування, загальної характеристики, площі пляжу, наявності огорожі території пляжу та акваторії, відстані від дитячого закладу до пляжу, кількості рятувальників, наявності спецзасобів для рятування дітей на воді), (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність педагогічного персоналу із зазначенням кількості працівників, посади, прізвища з ініціалами та стажу роботи в учасника (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність медичного персоналу із зазначенням кількості, прізвищ з ініціалами, освітнього рівня (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність обслуговуючого персоналу із зазначенням кількості, посади обслуговуючого персоналу (пункт 5 розділу 3 тендерної документації).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
34e2efa31d7b43e5a4ac8cfa1306bf1a
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
21.07.2020 11:12
Опис:
Жмеринська района державна адміністрація повідомляє щодо закупівлі UA-2019-06-12-000080-b, договір підписаний та виконаний сторонами в поному обсязі та загружено до системи прозоро 27.07.2020
Номер:
91a4dd30d60a480c9f434881010a9a87
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.07.2020 08:49
Опис:
Направляємо довідки
Номер:
fff985315fa946e692b01d51dd65f676
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.07.2020 08:52
Опис:
направляємо довідки
Номер:
c8dcc84356144dc58176a2eb40807373
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.07.2020 09:12
Опис:
договір про медичне обслуговування, паспорт пляжу