-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
навчальне приладдя
Завершена
468 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
Номер:
c5bc8a51be234847902d85396652d3f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-13-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2019 00:00
Період моніторингу:
13.06.2019 15:30 - 06.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
12.06.2019 № 22-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 12.06.2019 № 22-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-11-001644-а від 11.06.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік та додаток до нього, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Камінь-Каширської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 11.06.2019 № 51.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 11.06.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на придбання навчального приладдя (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі), очікуваною вартістю 468 910,00 гривень, яка не передбачена річним планом Замовника на 2019 рік, чим порушив вимоги частини 1 статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
13.06.2019 16:10 - 28.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2019 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедура відкритих торгів на придбання навчального приладдя (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) очікуваною вартістю 468 910,00 гривень передбачена річним планом на 2019 рік, який затверджено рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Камінь-Каширської РДА від 11.06.2019 № 50 (сканкопія протоколу додається).
Річний план на 2019 рік на придбання навчального приладдя (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) очікуваною вартістю 468 910,00 гривень оприлюднено згідно вимог ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" 14.06.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (інформація про оприлюднення UA-P-2019-06-14-001420-a ● 9b92f3900336478f8380eb87d2181d50).
Стаття 4 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Оскільки річний план на 2019 рік щодо цієї процедури закупівлі було затверджено 11.06.2019, а оприлюднено 14.06.2019, тобто протягом трьох днів, а законодавство встановлює строк у п’ять днів, тому порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, вимоги частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутнє.
Дата публікації звіту:
20.06.2019 17:43